Rengastyöt USA:ssa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 5.2.2008.

  1. GM4WD

    GM4WD 1st gear

    Onko tämä normaali hintataso USA:ssa? (koko 285/75-16)
    -rengastyöt (kumit vanteelle ja allelaitto) $110
    -"tarvikkeet" $25
    -tasapainotus $48
    -pyöränmutterit (kromatut, 32kpl) $240 (=7.50/kpl)

    Homma siis näin että ostin vanteet ja renkaat eri paikasta ja työt teetettiin eri firmassa. Oli aistittavissa mutinaa siitä ettei ostettu heiltä, samoja kamoja kun myös myivät... Joten onkohan tuohon lätkäisty vähän "lisiä"?
     
  2. BBC

    BBC Guest

    10usd per vanne/kumi päällelaitettuna painotettuna.
    venttiilit, jos cromi 3usd kpl
    cromatut pyöränmutterit 1usd-1,5usd kpl

    ah
     
  3. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

    Aika kallista on, kyllä joku saataa tommosia pyytää, minä en maksais.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eikohan toi oo normia etta rahastetaan just noissa tapauksissa kun oot ostanut vanteet+puorat muualta. Mulle on toisissa paikoissa sanottu etta he eivat vaihda lainkaan kun ei oo heilta ostettuja :eek:
     
  5. makeheikki

    makeheikki 1st gear

    Maa oon kayttany Walmartia rengas toissa, maksaa van muutaman lantin ja muutama lantti lisaa niin ne havittaa vanhat kautsut. Meinasin kans joutua kusetetuksi yhdella flea-marketilla olleessa rengaspajassa, ironista kylla paikka palo muutaman kuukauden paasta...
     

Kerro tästä muillekin!