Pe 19.10 tilaus ja to 25.10 päivällä paketti oven takana. 85e vastaan 150e kotomaasta.Avo käkkylä mangeetissa.
Viime tiistaina tilaus ja tänään puolita päivin kuriiri pimpotteli ovikelloa. Nokka-akselin tunnistin ja Moogin problem solver rt-ulompi pää tuli tilattua. Joku pinkin Pontiacin magneetti tuli.
On kyllä välillä aika naurettavia nuo rahtihinnat peltiosille. Katselin huvikseni jeepin etulokaria (omassa on lommo, minkä saa kyllä oiottua), niin 33€/kpl. Siis aivan naurettavan halpa hinta itse osalle. Rahti oli halvimmalla tavalla 550€
Mulla blazerin molemmat helmakotelot tuli toissavuonna kolmessa päivässä (tilasin lauantaina ja maanantaina illalla kotelot oli kädessä) 80€ rahdilla. Nyt kun kokeilin pitkiä 73” crewcab helmakoteloita, näyttäs rahti olevan yhdelle kappaleelle reilu 33€ ja molemmille puolille yht 81€, joten ei toi minusta ainakaan satasia maksa. Eli ~135€:lla sais pitkähyttisen squarebodyn kotelot suomeen rahteineen veroineen. Etulokasuojaparilla rahti onkin sitten toista tonnia.
Mit... vit**** Rahtien hinnat tippunut ihan älyttömästi... nyt rahti jotain 40-70€ ja vaikka ottaa usemman niin ei kertaannu älyttömästi...
Olikohan toimitusmaa oikein? Testasin heittää 382€ hintaisen Moparin puskurin ostoskoriin, niin rahti Suomeen tuli 491€ International heavyweight.
Määkin tänään tilasin ja eilen tuli. Ameriikassa kaikki on ihmeellisempää ja nopeampaa. Kysykää vaikka Jari "vessapaperikin Amerikasta" Mäeltä. Aulis Asiaa: Ei se ole kallista sama mistä tilaa ja mitä tilaa jos on kiire tarve. Muutama vko sitten tarvein Roush pick upiini vetolevyn nopeasti ja otin sen tuolta kiviautosta. Samaan kuormaan painoksi damperi varalle, jos joskus tarvii. osat 100usd, rahti vain 100usd. PE iltapvä tilasin, MA iltapvä kamat vein EP autokorjaamolle. 100usd pikarahti ei ole mitään, halpaa ja noilla hinnoilla saa kyllä pikarahtina summitilta, jegsiltä ja muiltakin tukkureilta.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt. Sinulla ei ole aikaa odottaa laivarahdin tuloa, vai mistä kiikastaa? Itse olen ottanut tavaraa sekä Falcontin, että Arimapin kautta, ja aina on toiminut. Kuin se kuuluisa junan vessa. - Hommaat asiakasnumeron jommalta kummalta, tilaat tavarat jenkkilässä Floridan kontituspaikalle omalla asiakasnumerollasi varustettuna, ja sitten vain odottelua. Kolme-neljä kuukautta siinä voi mennä, mutta jos se ei ole ongelma niin eikun toimeksi. Hinta ei muodostu esteeksi, se on molemmilla kohtuullinen.