SBC 283 laakeri ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja belair54, 25.12.2017.

  1. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Päittäinenhän on just hyvä, ja se toinen laakeri on kulunut hieman enemmän tuosta pesälän kertomasta syystä.
    Ei tuossa mitään ongelmaa taida olla.
     
  2. belair54

    belair54 Gearhead

    Jäi mainitsematta että mittasin uusilla laakereilla, toi vanha on ihan finaalissa, ei ehkä näy kuvissa mutta tavaraa on hävinnyt reilusti.
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Paljonko tuolla vanhalla laakerilla on sitten se päittäisvälys?

    Onko kampiakseli siltä päittäisen osalta kunnossa, että se pinta on kiiltävä pinnaltaan, eikä ylimääräisiä rupia tms. siinä pinnassa?
     
  4. belair54

    belair54 Gearhead

    On kiiltävä.
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei se silmälaakeriholkki voi vaikuttaa mitään, jos turbiinissa kerran oli pituussuuntaista vapaaliikettä, kuten tuolla alussa jo kysyin. Holkki kyllä joissain tapauksissa haittaa turbiinin asettumista vetolevyyn oikein, mutta ei se sitä akselia työnnä.
     
    artsiracing tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!