Sisustan pesu...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Jome, 10.3.2008.

  1. Jome

    Jome Gearhead

    Millä aineella kannattais putsata penkkejä ja muuta sisustaa. Muuten on sisusta hyvässä kunnossa, ehjät jne...mutta auto seissy ladossa n.10 vuotta niin on pikkasen pinttynyttä likaa ja ovipahveissa hometta... :odroll:
     
  2. Aamupaisti

    Aamupaisti 3rd gear

    Homeenpoistosta oli vähän aikaa sit juttua samassa osiossa. Mut sisustan oon ite aina pessy tollasella märkäimurilla tms et eeltä suihkuttaa vettä ja sit perässä kulkee imuri. Sen oon kyl havainnu ehdottomasti parhaaks varsinkin kangassisustassa. Tässä kunhan kuivemmat kelit alkaa niin vois taas pesasta sisustan tuolla menetelmäl. Kai noihin jotai hierottavia mönjiakin löytyy.
     
  3. amalo

    amalo Gearhead

    En ole vielä itse kokeillut, mutta eräs "autofiksaamon" tyyppi sanoi että paras puhdistusaine ois käsitiskiaine. Kuulemma hinkkaa kynsiharjalla ja fairytetyllä vedellä penkkiä ja imasee sitten märkäimurilla kuivaksi.
     
  4. Jome

    Jome Gearhead

    Täytyy kokeilla tota märkäimuria, ihan plyyshipenkit on voortissa. Nahkajakkarat oliskin ollu helpommat puhdistaa... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!