Spet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopar, 14.12.2007.

  1. luppes

    luppes 1st gear

    Mulla meni näköjään tota kirjoittaessa aikaa enemmän kuin VR:lla ja Luigilla eli sen oli tarkoitus tulla esiin heti Luigin jutun jälkeen.
    Tiedän että tosta mun jutusta voi tulla johtiksessa palautetta, mutta ei siinä mielestäni ole mitään salattavaa.

    - Luppe -
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Luppe kyllä mielstäni kirjoitti asiallisesti ja ilmeisen rohkeasti ja kaartelematta miten toi juttu meni. Kiitos siitä, ainakin siis noiden varmistusten ja muiden asioiden puolesta.

    Sensijaan mä edelleen ihmettelen, useita vuosia jonkilaisissa yhdistyksisä mukana olleena, kuinka johtokunta voi palkita vaan itsesensä omalla päätöksellään ilman, että jäsenistölle tiedotetaan asiasta. Yhdessä yhdistyksessä jopa siitä saadaanko kokouksessa tarjottvat ruuat maksaa kaikille jäsenille piti erikseen äänestää, joten mä hiukan ihmettelen. Tällaista ei kai olisi pitänyt tai tarvinnut täällä mun kertoa jos johtokunta olisi ollut aktiivisemmin tiedottamassa palkitsemisesta vaikkapa etukäteen ilman mystistä salailua ja Raiskin korulauseiden taaksi piilottelua.

    Kiitos kuitenkin vastauksestasi Luppe :rotfl:
     
  3. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Vuosikokouksessa käsiteltäviä asioita on mm.

    Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.

    Eli kaikki joita tuo risoo on syytä olla vuosikokouksessa läsnä.
    Ei tarvitse olla 2008 jäsenmaksua suorittanut, koska tämä koskee vuotta 2007.

    Timppa
     
  4. Fastback

    Fastback Gearhead

    Noniin, nyt tuli Luppelta jotain mikä olisi vissiin tiedottajan työtä. Minä en FHRA:n kuulu, mutta tuo on sitä mitä jäsen kaipaa. Avoimuutta. Jos FHRA:lle on palkattu tiedottaja niin eikö se voisi tiedottaa kaikista asioista näin avoimesti, jolloin ei tarvittaisi tälläistä kulmien alta kyräilyä?
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Näinpä :rotfl:

    Ja toi minkä mä toin tossa aikaisemmin esille on kuulunut kylillä jo pitkään sellaisena legendana, että oli pakko laittaa se tänne jotta syyttömät tuomittaisiin ja syylliset palkitaan. Enkä mä oikeesti tota oo keksiny tai värittäny, vaan kerron niinkuin se mulle kerrottiin ja toivottiin jonkun uskaltavan nostaa " kissan" pöydälle :eek:
     
  6. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Eikös 2007 tilinpäätös ja vastuuvapaus käsitellä 2008 kevätkokouksessa :eek:
     
  7. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    [/quote] Eikös 2007 tilinpäätös ja vastuuvapaus käsitellä 2008 kevätkokouksessa :eek:[/quote]

    Juuri silloin, nythän käsittääkseni päättyy fhran tilikausi n. 3 ja puolen tunnin päästä.
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Hyvin hienosti Luppelta kun toi tuon matkan sopivine yksityiskohtineen tänne julki.
    Henkilökohtaisesti en pidä tuota pahana jos ajatellaan et fhra:n "kärki" sai tuolta opintomatkalta jotain ideoita kotimaiseen kisaamiseen,niin ja sema show:sta acs:n ja osa heistähän on ollut lajissa mukana kauemmin kuin moni nykyinen harrastajana itseään pitävä kykenee muistamaan niin ehkä heillä (ainakin osalla) oli tällaiseen palkintomatkaan täysi oikeus!

    Ja se mitä tuo Luppen mukaan oli maksanut,niin mun mielestä on selvitty halvalla jos 8 henkeä tekee tuollaisen matkan alle 10000e fhra:n rahoja,monissa yhdistyksissä on mennyt enemmänkin ja turhempaankin kuten tiedämme :wink:

    Olen fhra:n jäsen tänä vuonna,kuten ensi vuonnakin!
     
  9. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Henkilökohtaisesti tässä asiassa on minua risonnut ainoastaan se, että
    tämän laatuisia tietoja tulee korviin puskaradion välityksellä.
    Itse kuulin asiasta ekan kerran parikuukautta sitten, koska se oli kuulo puhetta en asiaan hirveämmin korvaani lotkauttanut.
    Odotin kuitenkin, että asia tulee varmaakin jostain julki - ja tulihan se.

    Tiedottaminen olisi auttanut aisiaan paljon, veikkaisin, että paskanpuhuminen olisi puoliintunut.
    Mahdollisesti yleinen hyväksyntäkin olisi asialle saatu.
    Nyt uskon, että tämä jää elämään vaikka millaisia todisteita tuotaisiin esille, koska tunnetaanhan me itsemme. :poff:

    Mielestäni Luppe on aina toiminut jonkin asteisena tiedottajana ry:n taholta kun ei kukaan muu ole vaivautunut asiaan vastata.

    Kiitos siitä Luppe, ottaisitko siitä projektin.... :rotfl: :rotfl:
     
  10. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Eiköhän lähdetä tohon Uuteen Vuoteen enemmän rakentavilla jutuilla.
    Omastamielestä ton ammeriikan matkan olis voinu tehdä julkisemmin kuin tolla hyshys meininkillä mitä varmaan moni on ajatellu.Sen sanon et MINUN mielestä sinne lähti myös niitä henkilöitä jotka monien mielestä ei ollut nostamassa fyyraa kurakosta vaan siipeilee,anteeksi toi sana,mut näin olen asian ymmärtänyt.MINULLA ei ole näitä henkilöitä ja fyyran toiminnasta mitään marmatusta vittuilen heille sit henkilökohtaisesti.
    MITÄ tulee Vesa Raiskin toimintaan fyyrassa niin EN voi ku ihmetellä mistä saatanasta TE muutama olette saanut sen käsityksen et toi Vesa on kaiken pahan alku.Voin sanoa et toi jätkä ajattais kaikki ryhmät tuolla eeämmissä jos siihen olis resusseja.Nopeesti ku laskee niin hommat pitäis aloittaa jo keskiviikkona jos saatais kaikki ajettua.Mihin noi kaikki kalustot laitetaan,mistä löytyy henkilökunta hoitamaan ton kaiken ja mitä maksaa noi lisäpäivät.
    MÄ seison vielä Vesan takana näis hommissa vaikkakin tiedän et menetä täs muutaman tutun.
    Ja näist mun oikeen kirjoituksista EVVK.
     
  11. vinkku

    vinkku 1st gear

    Hui mitä tekstiä! :eek: Tiedottaminen on ollut vajaavanlaista näin maallikonkin silmin luettuna, vaikkakin olen vuoden 2007 jäsenmaksun maksanut. Ensi vuoden....hmmmm...
     
  12. hejo

    hejo 1st gear

    Vanha Suomalainen sananlaskuhan sanoo jotta hyvä kello kuuluu kauas,mutta paha kello paljon kauemmas...Toivottavasti tämä virtuaali vääntäminen ei kaiva nyt kuoppaa koko lajille.
     
  13. vinkku

    vinkku 1st gear

    Eihän tässä kuitenkaan ole tarkoitus ketään loukata tai kenenkään mieltä pahoittaa! Oikein hyvää Uutta Vuotta Kaikille ja rauhallisissa merkeissä :D
     
  14. Tea

    Tea 1st gear

    En usko että kukaan voi väittää etteikö Vesa oo tehny kovaa hommaa ton velkahelvetin kanssa. Mutta asioiden salaaminen ja se, että ne tuppaa muuttuun kokoajan, se mua **tuttaa. Ja se että tää koko sotku on täällä Spet-topicissa.
    Kumpikos noista on lähempänä totuutta?

    edit: olis hyvä niinkun joku joskus ehdotti, että jäsenille olis oma keskustelu joka on suojattu salasanoin ettei tarvis noita raha-asioita vatvoo koko kansan kesken. Koska mun mielestä se ei oo kovin asiallista. Vaikka ite niin teenkin tämän (toivottavasti) viimeisen kerran.
     
  15. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    hups... Minä mokasin kun en kiihdyksissäni muistanut tota hotellin osuutta....eli n. 600 ekee per nokkalisää . :oops:
    Ja niin kuin jo aiakisemminkin mainitsin että koko reissusta puhuttiin kyllä avoimesti sen jälkeen kun sinne päätettin lähteä, mutta olisiko sittenkin ollut hyvä tehdä asiasta tiedote uutis osioon???

    Olen pahoillani väärästä tiedosta
     
  16. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    No eikös se nyt tullut selväksi et käyty on ja varmaan asiat tulee tästä eteenpäin hoitumaan paremmin.
    Sitä minä kans täs ihmettelen et mis tiedottaja on kun häntä on täällä huudeltu,vai eikö ole mitään tiedotettavaa.
     
  17. Jza

    Jza Double Gearhead

    Herra käyttäjänimeltään "FHRA Tiedotus" näyttäs esiintyneen täällä ihan kaikki kahdeksan kertaa ja viimeksi viime vuonna 12.12. :odroll:

    Mut on se sentään hyvä, että Vesa ja Luppe duunaa senkin hommia ja pitää yleisöä ajan tasalla.... Pitäskö sille tiedottajalle järjestää joku kurssi, että kuinka tänne nettiin saadaan infoa laitettua, vai onko oikeasti Luppen hommina ilmoitella, että säännöt on julkaistu ja jäsenedut löytyy sieltä ja täältä? Mitä se tiedottaja oikein tekee?
     
  18. BUMBA

    BUMBA Gearhead

    Mut jollei tiedottajalle oo tiedotettu mitä sen pitää tiedottaa, vai tiedottaakse niitä "puskajuttuja, musta tuntuu-juttuja, ja kuulin kaverilta-juttuja".
     
  19. SC 285

    SC 285 1st gear

    Niin... Tästähän voisi herättää kysymyksen että onko tiedottajasta hyötyä, kun kuitenkin jonkun pitää laatia tiedote tiedottajalle, että se tietää mitä pitää tiedottaa... Luppe kuitenkin tiedotti suoraan tänne että uudet säännöt on netissä. Oisko sen pitäny ensin tiedottaa siitä tiedottajaa joka sitten tiedottaa siitä tänne foorumille...Jaa... taitaa mennä liian monimutkaiseksi... Vai meneekö...
     
  20. BUMBA

    BUMBA Gearhead

    En tiedä mitä tiedottajan toimenkuvaan kuuluu ja mitä/mistä asioista hänen ensisijassa tulee tiedottaa. Lähinnä ajatuksenani on se että tuskin hän kuitenkaan tänne aivan omavaltaisesti voi kirjoitella esim. juuri näistä matkakuluista. Siihen ainakin uskon että hän hoitaa oman osuutensa hänelle suoduin valtuuksin. Kyllä kai toimiston muu väki voi täällä vielä kertoa asioita eikä kaikkea tarvitse varsinaisen tiedottajan kirjoittaa. Mulle vaan tuli semmoinen olo että yritetäänkö tässä taas syyllistää jotain yksit.henkilöä jota on kiva kimpassa piiskata. Ainakin noi muutamat tekstit koskien Vesaa oli minusta aika ala-arvoisia.
     

Kerro tästä muillekin!