Street Race Rambler

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Tero2, 27.5.2013.

  1. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    mikähän tuon Regun osanumero on mikä ton pumpun mukana on tullut? Eilään netistä noita kattoin vaa nii jossain Holley säätimessä oli 0-4psi säätö ettei toi vaan ois juur se?
     
  2. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Tänää on säädetty ja säädetty... Ekana käven tankin heittää täytee,tein isomman hönkäputken tankille..testii ei vaikuta... Seuraavaks kaasarist letkut irti ja pumppu huutaa minuutis 6litraa eli vastaa 95gph vissii... Bensanpinnat säädetty, kaasarist näköjää ei läpätkää auennu kokonaan no seki korjattii mut EI samaa tekee... Tai 6tonnii vetää jonka jälkee seokset hyppää laihal.... .. Taitaa pori jäädä väliin...Sen tästä asiasta tekee mielenkiintosen et auto kuitenki meni Alastarossa sen yhen vedon sinne kympin puolelle ja nyt ei paska toimi... Kakkaa kaasarissa...
     
    Muokattu: 2.6.2016
  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tuo testi ei sitten vastaa aivan todellisuutta. Kiihdytyksen aikana pumppu joutuu tunkkaamaan sitä bensaa ylämäkeen koska auton kiihtyvyys (vaatimatonkin) yrittää työntää sitä bensaa takaisin tankkiin päin.
    Etenkin halvat paluulinjattomat regut on tuossa erityisen ongelmallisia, ne kun saa tuon bensanpaineen säädettyä vain kuristamalla/hidastamalla tuota bensan pumppausta, ja kun paine laskee pitää pumpun jaksaa kiihdyttää bensaan lisää vauhtia ja vielä ylämäkeen.

    Paluulinjallisissa sentäs bensa kiertää ja liikkuu jatkuvasti samalla vauhdilla.
     
  4. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Poris käytii neppailee pari lähtöö kunnes alakerrasta kalkattava ääni.... Eka veto 11,2/190 60-jalkane 2,003 ... toine veto rengaspaineet ina alemmas ja pideemp burnis... 11,12/189 60-jalkane 1,651 ja täs vedos se lysti sit lopoukin... ois tullu komee kympin aika... Huomen motti pois ja ens vuon
    uudestaa entist nopeempan tai myiskö pois..
     
  5. Ade62

    Ade62 Gearhead

    No voi h...i. Tätä me vähän ounasteltiin kun nähtiin Sun tulevan hinauksessa. Vedä viikko happee ja sit motti kondikseen. Sitä syvempää öölipohjaa kannattaa myös vakavast harkita.
     
  6. triniemi

    triniemi Gearhead

    Tsekkaa nyt ennen motin irrotusta, ettei oo turbiinin pultit pyöriny auki, joskus meinasin paskoa housuihin kun tuli tommonen vika, aika kalkatuksen piti.
     
  7. peltsi

    peltsi Gearhead

    Saattaahan sieltä olla laakeritkin ottanu kipeetä
     
  8. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Nii tos tokas ja viimoses vedos 30psi ölipaineet maaliin ast...Kone nousee poes ja avetaa sen verra et näkee mitä o syöny ja jos ei mitää ultimaallisen vakavaa lähtee alakerta ja kannet Orimattilaan käsittelyyn ja radalle ens vuon.... Saa rauhas tehä ja jos ne lailliset kaaret samal väsäis....
     
  9. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Oppikirjatyyliin lähti sitten lapasesta tämäkin:D
     
    LPV tykkää tästä.
  10. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Jaaha mitä tänään syötäisiin...
     
  11. tapnie

    tapnie 2nd gear

    Auts, harrastaminen on sitten ihanan halpaa..
     
  12. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kiiltävän värin kirous!
     
  13. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Tuota oliskohan aihetta tehä tonne öölipohjaan ees jonkinmoinen loiskelevy tsydeemi. Se ööli vaan kummasti katoaa pickup:in ympäriltä kovassa kiihdytyksessä.
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Takasumpullisessa pohjassa vissiin toi peräseinä aika tehokkaasti estää öljyn pääsyn taaksepäin. Mut juu, vanha nyrkkisääntöhän on et litra per tuhat kierrosta pitäis olla öljytilavuutta. Toi hi vol pumppu on aika tehokas kätkemään vauriot kunnes ne on riittäviä, veivien sivuttaivälys kuitenkin pitää siel paineen aika hyvin vaikkei laakerii oliskaan. Sit tietty imusihdin paikka ja etäisyyys pohjasta on aika tärkeitä, eikä huonoo tee vaikka se sihti ja imuputki olis vähän isompaakin. Noihinhan on ainakin saanut sellasta billet kantta pumppuun jossa imu tapahtuu suoraan alhaalta, vois olla hyvä ratkasu. No, toivottavasti akseli on viel pelastettavissa; shit happens.
     
  15. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Akselis oli naarmuu mut mitä kynnel niit raaputteli ni ei tunnu syviltä... Ton imuputken mittasin et mite kaukana ollu öljypohjan pohjasta ni n.sentin ollut irti.....Mut jio vkl kiikutan kamat Pro Street Ky:lle... samalla kansien virtaus kattoo ja jos vaik siält sais viäl lisää hönkää...

    Jotai positiivista ni eka kymmenen sekan vartti rykäsy tuli sentää tällä suoritettuu...
     
    Muokattu: 7.6.2016
    Herje tykkää tästä.
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Millanenhan pikuppi sulla oli, orkkis vai joku ite tehty? Jos orkkis, niin sen kuuluu olla pohjassa kiinni, välys on sisäänrakennettu. Mut tokkopa toi nyt siitäkään on kiinni. ei muuta kun uus veivi jos kärsinyt, aksilan tarkastus sekä uudet laakerit ja kovvoo ajjoo!
     
  17. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Trukkipohjan oma pikuppi tos on...Veivit koneen takaa katsoen 4ekaa on saaneet lämpöö ton verra et sinertää...paris oli laakerit pyörähtäneet.....
     
  18. 3964

    3964 3rd gear

    Joko pumppu horinu ilmaa tai liian tiukat välykset+paksu öljy.
     
  19. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Kone kiikutettu huoltoo ja siinä samassa päätettii et polttoaine vaihtuu ens vuodeks e85 nii ja kaariputket ois tilattu...Nyy tars vähä jelppii tos kaarien vääntämises...

    West Coastin sivuilta noita kuvii kattonu jaa sellanen tossa et miten lähelle nuo kattoo kuuluu tuoda? ja onko noissa taaksepäin lähtevissä putkissa joku määrätty kulma vai oman maun mukaan?

    [​IMG]
     
  20. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Otan osaa suruun. Nimimerkillä 2 tankillista bensaa moottoriremonttien välillä. Se kyllä syö harrastuksen mielekkyyttä.
     

Kerro tästä muillekin!