Suomeen viimeaikoina tulleet/tulevat harrasteautot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja petjo, 12.3.2004.

  1. MercuryCougar67

    MercuryCougar67 1st gear

    Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Lapsuudenkoti on 500m päässä tuosta paikasta ja välillä käyn kattelemassa uusimpia tuonteja. Oli ihan hienossa kunnossa noi puolikkaat, ei mistään romuista katkaistuja. Outoa :-?
     
  2. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    tästähän puuttuu vielä se että siihen joku ympäristöviranomainen tulee tarkistelemaan noita ja kaivattaa pois maasta saastuttamasta luontoa :rotfl:
     
  3. jusssi

    jusssi Gearhead

    No nyt kun ne reuhkat on jo silputtu ja pilattu, ni eikö ois ollu hienompi, ku olis laittanu ne etupäät nousemaan maasta toisessa rivissä? Sit vielä valot loimottamaan umpioihin(jotku 10w) ja takavalot kans ni olis pimeessäkin hieno...? :odroll:
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mun mielestäni aika harvalla meistä riittää rahkeet kuittailemaan KLB:n romantisoinnista, se ukko on tän maan vanha-autoharrastuksen eteen tehnyt varmaan enemmän kun valtaosa ODlaisista yhteensä! :soosoo:
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Olisin muuten aika otettu jos joku minua vertaisi KLB:hen...
     
  6. lazy cruisers

    lazy cruisers Gearhead

  7. hara64

    hara64 1st gear

  8. jaketin

    jaketin Gearhead

  9. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Taitaa olla check engine :rotfl:

    Välähtelee se täälläki joskus :poff:
     
  10. MercuryCougar67

    MercuryCougar67 1st gear

    Eilen ajoin kyseisen paikan ohi niin nyt kaikki perät oli laitettu sellaseen tellinkiin kiinne perät ylöspäin :lol: Kaikki oli sievässä jonossa perseet taivaaseen kohti, oli ihan tyyliikkään näköinen 8)
     
  11. SKYLARK66

    SKYLARK66 Gearhead

    Buick GS convertible -66 ja sedan delivery letukka -60 olis alkuvuodesta tulossa.
     
  12. rehveli

    rehveli 1st gear

    Mä hain kuukausi sitten -68 rättidevillen ruotsista.
     
  13. arska75

    arska75 1st gear

    Mulle tuli muutama viikko sitten -55 buick century.

    Isot kiitokset vielä Jusulle ja Ramille, auto hoitu suomeen ja Kangasalle juuri niinkuin oli sovittu.
     
  14. BuickS

    BuickS Gearhead

    Tällä viikolla tuli Kaliforniasta lähes museokuntoinen musta -68 Buick Riviera, joka on kuitenkin pussihousujen suruksi ilmapussitettu.
    Pesu ja vahaus ja eikun sulaa tietä odottelemaan... 8)
     
  15. sami

    sami Gearhead

    ja samassa kontissa tuli pussihousupuikin kanssa -68 impala lowrideri.
    Mä pääsin ottaa tosta puikista ekat tyypit kun ohjastin sen pois kontin perältä... :lol:
    Hieno laite!
     
  16. pena1963

    pena1963 Gearhead

    Pontiac le mans -72
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jahas, nytkös ponu on kotiutunut? :D
     
  18. BuickS

    BuickS Gearhead

    Kiitos purkuavusta, ei näytä pahalta sun Impalakaan!
    Onko Impalassa myös ilmapussit alla?
     
  19. sami

    sami Gearhead

    Mitäpä tuosta kiittelemään kun satuin vapaalla olemaan ja samalla tuli ulos kun omakin. Perkeleen pakkanen vaan meinas kiristyy oikeen tosissaan. Ei o säkit vaan sylinterit.
     
  20. ACC

    ACC Gearhead

    Tämmönen Nova -62 tuli vähän aikaa sitten mulle Ruotsinpuolelta. Alkuperäiskunnossa ja viimeks liikentessä vuonna 1976

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!