Suomen coolein Custom

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Eyetech, 15.10.2001.

  1. platuart

    platuart Gearhead

    Pitäsköhän sun vaihtaa nimimerkkiä...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Käkkylä näyttää kyllä pirun linjakkaalta, tulee taatusti hieno! Missähän mahtaa olla nykyään Street & Racen projektikuvissa aikoinaan ollut Teijo Toivosen vastaavan ikäinen Cadillac, muistaakseni oli chopattu jo niissä kuvissa.
     
  3. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Sama mulla tuli eilen mieleen kun hion Plymaa.Kuulin muutama vuosi Oulun näyttelyssä,että se oli menossa Kajaanin suuntaan tai jotain
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    On se tallessa ja pressun alla, mut ei Kajanissa; omistaja kertonee lisää tällä palstalla jos haluaa; en viitti ite kertoo kaikille missä se majailee!! :smile:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nonii lisää kuvia projekteista!
     
  7. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Suurimman vaikutuksen ovat muhun tehneet varhaisimmat American Car Showssa nähdyt kustomit: Viitasen 48 flake-Olds, Fredlundin 59 Mercury, ja Koskivirran 50 Mercury. Hienoimpina taas tulevat mieleen Hälvän 57 Chrysler, kartsan Pakara, ja Hepcatin 48 Chevy. Näille kolmelle on yhteistä se, että ne ovat hallittuja ja sopusuhtaisia kokonaisuuksia, jotka on tehty tyylitajulla, eikä kromeista, korin pohjatöistä ja maaleista ole tingitty. Erona taas se ettei 48 Chevy ole show-kustom, vaan ajopeli.
     
  8. bbford

    bbford Gearhead

    Todella linjakas laite.
    Musta väri sopii upeasti,turhä vaihtaa väriä.
     
  9. JouniK

    JouniK Gearhead

    Jos noita vanhojakin lasketaan niin oli toi uudessa Kasissa ollut Mercurykin tavallaan tosi hieno.
     
  10. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Jos tota felixin mercuryä tarkoitat niin se tosiaan oli siihen aikaan todella siisti vehje
     
  11. LB

    LB 1st gear

    Oliko uudessa V8:ssa esitelty '58 DelRay muka kustom kuten jutun teksteistä voi ymmärtää?
    Virstanpylväs???
     
  12. Japi

    Japi 1st gear

    Itse en laskisi tuota DelRay:tä kustomiksi. On rakennettu 80-luvun rakennustyylin mukaisesti sisustaa myöten. Jolloin tuo tyyli oli muotia.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siihen ´58:iin ku vaihtas vielä 80- luvun tyylin mukaiset vanteet ja renkaat ni sillon olis hieno. Mielestäni autossa olleet vanteet eivät sovi alkuunkaan auton tyyliin.
     
  14. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Olen aivan samaa mieltä edellisten kanssa,mutta siina jutussahan sanottiin että auto jakaa mielipiteet ja rakennettu omien mieltymysten mukaan mikä sinäänsä on aivan ok näin pitääkin tehdä.
     
  15. herrakani

    herrakani 1st gear

    Musta se '58 on hieno.
    Toisaalta taas siinä vois olla vaikka 22 tuuman vanteet, tai sitten 13" tai sitten se vois olla vähän matalampi, tai vaikka säätyvä maavara, mutta noinhan se on supikoirillekin turvallisempi ja sitäpaitsi, se ei oo mun auto.
     
  16. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Joo ja olihan tuo Herstin 53 Buick hieno tämän kesäisessä maalissaan. Puskurit kun olisi vielä kromattu uudelleen että ne olisivat yltäneet muun viimeistelyn tasolle, niin A-VOT. Saan kylläkin enemmän kicksejä kovakattoisista kustomeista, jotenka jos tuo Käkkylä tulee olemaan yhtään samaa tasoa, niin se varmaan "räjäyttää potin".
     
  17. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Nyt täytyy kyllä ihmetellä kommenttia puskureista koska ne olivat uudelleen kromatut ja erittäin hyvin vielläpä.Olis kannattanut tutkia vähän tarkemmin.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Buick 53 2003-12-15 06:40 ]</font>
     
  18. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Olen ilmeisesti väärässä, mutta jotenkin mulla on sellainen mielikuva että dagmarit tai jokin muu osa keulassa oli aika himmeässä kromissa?
    Voihan se olla että muistelen vanhoja jos ne on kromattu uudelleen hiljattain? Sorry!
     
  19. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Kyllä ne on kromattu 5 vuotta sitten,ovat ilmeisesti olleet likaiset kun olet katsellut niitä.
     
  20. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Ilmeisesti sitten niin. Tais olla kesän viimeisessä Stadin cruisingissa puoliltaöin Kauppatorilla kun mä sitä viimeksi kattelin läheltä. Olin just tullu Tallinnan risteilyltä/ kapakkakierrokselta ja etsin mahdollisia Korsoon päin menijöitä...
    Nolo juttu :sad:
     

Kerro tästä muillekin!