taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Jos jokainen kasi pitää haukkua maanrakoon, niin eikö ole helpompi päästää itsensä kärsimyksestä, soittaa niille ja perua tilaus. Niin minäkin tein. Jää rahaa vaikka kaljaan!
     
  2. OL550

    OL550 1st gear

    Hitto... mun mielestä on taas nykyään liian vähän kisajuttuja... 8) 8) 8)
     
  3. Eldorado_55

    Eldorado_55 1st gear

    [/quote]

    Hitto... mun mielestä on taas nykyään liian vähän kisajuttuja... 8) 8) 8)[/quote]

    ainahan saa asioista olla erikin mieltä
     
  4. OL550

    OL550 1st gear

    Asioilla on monta eri näkökulmaa, itse kiihdyttelyä aloittelevana kiinnostaa nykyään kovasti noi kilpailu jutut :) Toisaalta Suomi on liian pieni maa, jotta saataisiin kaikille jenkkiauto harrastusmuodoille omat lehtensä, ollaan tyytyväisiä siihen mitä meillä on :D Eikä valiteta sitä mitä meillä ei ole :odroll:
     
  5. kariboy

    kariboy Gearhead

    Juttu Auliksen kaaroista oli hyvä 8)
    Samoin kisa Plymari juttu, kyllä ennen oli kaikki paremmin.
    Mutta että ei yhtään juttua Mustangeista :soosoo: :rotfl:

    Kalenterillekin on käyttöä, ei niitä iänaikaisia tyttökalentereita aina :lol:
     
  6. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    tänne tampesterin neipöriinkin tuo kasi oli tänään löytänyt tiensä, eikä se nyt pintapuoliselta vilkaisulta ollenkaan huonolta näyttänyt :D mielenkiintoisia autoja näytt olevan useita, kuten juurikin nämä Auliksen amerikan tuliaiset, Pettyn Plymouth ja se -58 Impala..Pitänee varmaan mennä tutustumaan kyseiseen lehteen hieman tarkemmin, kun päivällä kotiin tullessa selasin kiireen vilkkaa sen lävitse :oops:
     
  7. WTF

    WTF Gearhead

    Aku Ankka tuli kans...

    Sitä tuli kieltämättä luettua tarkemmin kuin veekasia.
     
  8. spinout

    spinout Gearhead

    Nro 4/2005 on vika nro, jonka olen lukenut kirjastossa.. Jos tulisi kotiin tilattuna, niin olisin varmaan päässyt 2/2005:een, koska en kerkee. Pitää istua netissä, tehdä bisnestä ja tuijottaa littunäyttöä.. vetullaskos sitä minnekään makuulle menee lukemaan, kun alkaa kumminkin nukkumaan ja ei huvita istuakaan lehti kourassa, joten...
     
  9. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Aika mukavasti kirjoitettu jutska noista Auliksen vehkeistä :)
     
  10. ERT2

    ERT2 1st gear

    No pärstääs en kommentoi mut oli hieno juttu Oldsista....
    Muistathan kuitenkin näyttää pärstäs ex-tallisi pikkujouluissa...
     
  11. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Tulihan se aviisi. Ihme Volvo juttuja oli taas ja se GTI-magazinen mainos vähän v_tutti. :mad:

    Taijan lopettaa tilauksen ja keskittyä Primerin ja Rod & Culturen juttuihin.

    :soosoo: :argue: :D :eek:
     
  12. Ck

    Ck Gearhead

    Joo, mun mielestä kans aika huono. Ja viissataa seuraavaa kans. En oo kyl lukenu viä sitä mut kai se huono on kun muut sillai sanoo.

    Eikös nää lehtien arvostelut oo jo puitu läpi, ei sitä pakko oo lukea jos se aina on paska. Ja varsinkin vielä tilata. Vai se on pakko tilata kun se on V8 ja mies on henkeen ja vereen vaan veekasia ja isoo rautaa. Hä? Vai mistä se on kiinni?

    Prkle, aku ankka on aina ja ikuisesti MAAILMAN PARAS LEHTI.
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mulle kerran soitti lehtimyyjä joka tarjos seiskaa halvalla, sille ei oikeen menny perille kun mä sanoin, etten tartte ku tulee jo toi kasi. Että on siinä lehdessä jotain hyvääkin.
     
  14. BRC1

    BRC1 Gearhead


    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Jos mulle soittais ja tarjois ko paskaa kysyisin ekaksi että kehtaako sukulaisilles kertoa mitä kuonaa kunniallisille ihmisille kauppaat..

    Mutta kun kerran yks veeseiska kerran tulee se riittää. Vaikkakin nykyään tulee tilattua ihan pelkästään tottumuksesta. "vanhan" kasin statuksen on mobla haukannut jo vuosia sitten. Oikein pelottaa mitäs sitten käy kun klbeestä loppuu patterit...
     
  15. impalt66ja67

    impalt66ja67 1st gear

    Samaa mieltä :soosoo: :mad:
     
  16. fairlane

    fairlane Gearhead

    mulle soitti kanssa seiskan myyjä ja tarjos lehtee´,sanoin sille että mailma olis parempi paikka ilman mokoma paska lehtee niin äijä rupes nauraan ja sano että oon samaa mieltä ja tarjos seuraavaksi aku ankkaa. :rotfl: :rotfl:
     
  17. homer

    homer Double Gearhead

    Muutamaa viimeisintä kasia selaillessa on se alkanut mielestäni muistuttaa entistä enemmän mobilistia (varsinkin jos noita joidenkin parjaamia kisajuttuja ei olis).
    No, niin ne kai (jenkki)harrastajatkin alkavat ukkoutua...
     
  18. Äsken tossa offisessa istuessa (siis isommalla tarpeella :lol: ) Luin juttua jossa "haastateltiin" Aulis Hämeenkorpea , ja tulin oikein hyvälle tuulelle kun olin mieheen tutustunut American car shown aikaan helsingissä Zetor-ravintolassa. Turistiin pitkät tovit ja Aulis puhui just tuolla jutussakin käytetyllä rennolla tyylillä.... Eli terkut Aulikselle täältä Lappeenrannan suunnalta!
     
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Anteex nyt kauheesti, mutta minä en tähän päivään mennessä ole tajunnut mitä hienoa siinä Aku Ankassa on. Kersana se tuli useemman vuoden kotiin ja tuli luettuakin, samoin myös taskukirjoja. Mutta sitten sain käsiini ensimmäisen Asterixini ja hokasin että maailmassahan on hyviäkin sarjakuvia. Sillon lensi Akut nurkkaan. Täysin hanurista koko lehti :p

    Alkuajan Aku-filmit on sitten ihan toinen juttu...

    ERT2:lle: tullaan tullaan...
     
  20. z28

    z28 Gearhead

    noh,kun näinkin moni uhkailee lopettaa tilauksen,ni minä tilasin sen.
     

Kerro tästä muillekin!