taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tämä foorumi on saman Fokusmedian oma kuin V8-Magazinekin. Käsi kädessä.

    Foorumin moderointi voisi olla aktiivisempaa. Siellä ne kellarissa enemmän rakentaa, kun ei mene aika turhiin väittelyihin.
     
  2. Se foorumi syntyi vastalauseena, kun täällä ruvettiin moderoimaan liikaa. Asioissa on aina kaksi puolta..
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tauti kuitenkin parantui.
     
  4. jariha

    jariha Gearhead

    onneksi tämän voorumin selaamiseen ei enää mene aikaa viikossa kuin 5minuuttia... v8 oli laihempi jälleen ja mukana lasku 80e... jää taas vaihteeksi tilaus:wc::wc:
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Verorahoja saa takaisin käymällä kirjastossa. Moblat ja V8:t löytyy, TM myös.
     
  6. jariha

    jariha Gearhead

    en tiedä mistä tässä tuppukylässä kirjasto on ja ei oikeestaan etes kiinnosta? muutahi tekemistä?
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kirjastosta voi löytää muutakin mukavaa. Mulla on yksi, joka löytyi ja on ollut mukana menossani jo 70-luvulta asti.
     
    juko7 ja Seevu tykkäävät tästä.
  8. Ei kannata palauttaa enää sinne. Voi tulla muuten kovat myöhästymismaksut.
     
    MRikkinen, Kustom STW, Slant Sickness ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. spinout

    spinout Gearhead

    >v8 oli laihempi jälleen

    Olet oikeassa. Punnitsin viime vuoden vikan nron ja se painoi 195 g. Uusin painoi 170 g. Molemmissa 84 sivua. Syy: Lehden painopaikka vaihtui vuoden alussa, joten paperilaatu huononi ja oheni.
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minun mielestä nyt muutaman viimeisimmän numeron aikana V8 on parantanut otettaan, enemmän luettavaa ja tekstien sisältö on syventynyt. Tässä jossain vaiheessa sisältö oli todella kevyttä ja luettu läpi pikaisesti, jutut kasattu tietyllä kaavalla. Jotenkin semmoinen kunnianhimo puuttui, nyt on ote vähän parantunut.

    Ja se "keveys" ja kaavamaisuus oli oikeastaan erikoista kun samat kirjoittajat/avustajat toisissa julkaisuissa saivat aivan erilaista tarinaa aikaiseksi.
    Ehkä toimituslinjaksi oli haettu kevyttä linjaa, joka ei ärsytä pahasti ketään, eikä myöskään jää mieleen.

    Tässä on pakko vertailla mobilistin muutokseen joitain vuosia sitten, kun semmoinen tietynlainen ärsyttävyys ilmaantui ja taisi lehden suosio nousta.
     
    impala67 tykkää tästä.
  11. Procharged Vette

    Procharged Vette 2nd gear

    Lueskelin taas vaihteeksi vanhoja lehtiä, kuten 3/1983 Pekan auton esittely.

    Mietin kuka on Kim Petterson eli tuon ajan Päätoimittaja. Onko herra elossa. Ei ole tullut missään muussa yhteydessä vastaan koskaan. Millainen historia miehellä on ja ikä.
     
  12. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    Siis Leinon Pekan C-3 juttua -69 tumma candi punainen motivi maalauksin ja konekin oli maalattu myös sisäpinnoiltaan. Oli aikansa huippu joka osa-alueella ja esikuva monelle rakentajalle.

    Niin ja Kimi oli muistini mukaan yksi V-8 lehden perustajia. Veikkaan iäksi n.70v.
     
  13. esmi

    esmi Gearhead

    Eikös Kim Pettersson ollut 1 kolmesta perustajajäsenestä?!.
     
    dart -66 tykkää tästä.
  14. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Historic ratakisaa on Kimi käsittääkseni ajellut myöhempinä aikoina. Mustagi taisi olla alla joskus sekä joku VW-formula. Ja se 429 SCJ-Rancherokin on kai radalla nähty.
     
  15. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    Ei ole. Se on 20,42mk vuoden 2001 rahanarvossa.

    Ei juuri kannata rahaa koskeviin asioihin kommentoida jos yhä käyttää 20 vuotta vanhaa euron kerrointa.
     
  16. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Oliskohan ollut viime kesä, kun oltiin Malmin pre-cruisingista tullessa liikennevaloissa rinnakkain? Ehkä. Oli sillä historic-Mustangilla liikenteessä. Se Mustang tuli mulle "kontin täytteenä", eikä meinannut löytää 90-luvun laman alussa ottajaa. Sitten tuli Kimi ja K-sarjalainen lähti hänen matkaan.
     
  17. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    https://www.aikakauslehtiviikko.fi/?r

    Tuoltapa pääsee nyt uusinta opiskelemaan viikon ajan ilmatteeksi.
    ja jotain muitakin julkaisuja. Ihan hyvältä opukseltahan tuo vaikutti, kun joitakin artikkeleita luin (chrome reverse ja hitlerin kosto).
     
    Tunaman ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  18. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    Näyttäis olevan aika tutun oloinen auto sivulla 30
     
  19. impala67

    impala67 Gearhead

    Olen havainnut saman, kehuja harvoin kirjoitellaan netin palstoille, siksi pitää tehdä poikkeus. Lehti on parantunut, vaikka paperilaatu on huonompi. Välillä edelleen ihmetyttää joissain jutuissa isojen-pienten kuvien valinnat- mutta sattuman syytäkin voi olla. Siihen toivoisi kiinnitettävän huomiota.
     
  20. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    " Virallinen ilmestymispäivä on keskiviikko,"

    eip vaan ole näkynyt... ja oman kinnerin kuvakin on kuulemma lehdykässä...
     
    Seevu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!