Taas rungonnumero kateissa???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja PA-LA, 26.9.2005.

  1. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Koitetaan apua täältä kun olen parina päivänä huolimattomasti ehtinä eikä löydy. auto on oldsmobile cutlass -82, eikä ainakaan konehuoneesta tunnu löytyvän jos ei ole niin pehasti ruosteen ja paskan peitossa. Ajatuksena on löytää se ennen leimausta kun kahdesta edellisestä on kummastakin meinattu hylätä kun ei auton omistaja tiedä missä on rungonnumero eikä kuulema ole heidän tehtävä niitä etsiä. ps. olen jo soittanut entiselle omistajalle joka ei muistanut missä numero voisi olla ja ihmetteli mihin sitä edes tarvian.
     
  2. fennia

    fennia Gearhead

    Maahantuojan tuomissa pitäisi löytyä konehuoneen puolelta runkopalkin päältä. Mulla on `80:ssä cutlasissa siinä kuskin puolella lähellä keulaa.
    Jos se ei ole maahantuojan tuoma, niin numero voi olla mitä ihmeellisimmissä paikoissa, esim: oviaukossa.
     
  3. JJu

    JJu 1st gear

    Mullakin sama homma, mistään ei löydy runkonumeroa... Pitää varmaankin käydä joku päivä käydä katsastuskonttorilla kysymässä, että mitäs tehdään kun ei löydy runkonumeroa.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Deltoissa se löytyy kuskin puolelta ohjaustehostimen vieressä olevasta palkista. Yritä puhdistaa alue esim. Crc.llä,
    - Älä käytä hiomapaperia!
    Hyvä taskulamppu ja kärsivällisyyttä, sieltä se löytyy, Voit pyytää katsastuksesta uuden meistaamisen=numerot hakataan uudelleen, ei välttämättä asemalla!
    Yleensä suostuvat!
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    mun -80 deltassa numero on tosiaankin tehostajan kohdassa runkopalkissa mutta ellei sitä tiedä siitä ei kyllä näe yhtään mitään. Varovasti etsien pitääs löytää.
     

Kerro tästä muillekin!