Takatukivarsien boxaus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Tylsä Rautasaha, 12.6.2005.

  1. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Katuajossa olevasta '66 BelAirista, ja taka-alatukivarsista on kysymys. Kun amerikan pojat niitä näyttää boxailevan, mutta onkohan siitä oikeasti hyötyä vaiko jopa haittaa?
    Kun minun käsitysten mukaan ne tukivaret kuuluu olla kiertosuunnassa joustavat toispuoleisia joustoliikkeitä varten, erityisesti jos on uretaani-tai jotkut muut kovat puslat. Tietenkin jos ajetaan vain suoraan 400m kerrallaan, asia varmaan on aika lailla eri.
    En tod.näk. tuota hommaa tee (laitontakin ehkä?) mutta alkoi askarruttamaan kun on puslanvaihtokuviot käynnissä. Että ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    -70 gto :ssa vakiona kyseinen boksaus .ei lienee haitaksi normaalikäytössäkään
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla on B-korisessa ajettu johonkin kiveen ja mutkalla toisen puolen alatukivarsi. Boksaus olis pelastanut varmaan tältä. Ei siitä varmaan haittaa ole ainakaan.
     
  4. Aako

    Aako 1st gear

    Ei taida katsastusmies ihastua asiasta kun mm.noita tukivarsia ,ohjauksenja jarrujen osia ei saa edes lämmittää
     
  5. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla katsastusukko _ehdotti_ takatukivarsien boksaamista.
     
  6. Chrome

    Chrome 1st gear

    Amerikan miesten foordi foorumilta luin et ei katukäyttöön kannata boksata jos kolhii kanttareihin.

    Syy oli se että jos et boksaa ja paukautat kanttariin niin uusit alatukivarren , mutta hos boksaat niin uusit sitten alustan ripustuksia :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!