TH700->235

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja B 50, 26.2.2011.

  1. B 50

    B 50 Gearhead

    Tarkotus sovittaa TH700:nen `60-mallisen pick-upin 235:n perään manuaalin tilalle. Minkä vetolevyn mä tarviin?
     
  2. smuige

    smuige Gearhead

    turbiinissa on vissiin samat reiät kuin th350 ja th400, ainakin mulle kävi th700 th400 tilalle samalle vetolevylle.
     
  3. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Onko tuommoiseen yhdistelmään saatavana valmiina adapteria vai oletko itse tehnyt?
     
  4. hara64

    hara64 1st gear

  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

  6. B 50

    B 50 Gearhead

    (Oikea) tieto lisää tuskaa. Olen antanut kertoa itselleni että `55-> kaikissa Chevyissä on sama pulttijako. :poff: :poff: Ei malttanu tuhlaa paria minuuttia googleen, ei. :poff: Myös Bendtsenin Bob kauppaa valmiita adaptereita startteineen $595. Ei toi ihan ylivoimaisen näköinen olis tehdä itsekin.. Mutta yhtä hyvin tässä vois lukea "myydään 235:nen 3-vaihteisella ja nestekytkimellä". :wink:
     
  7. B-66

    B-66 Gearhead

    Parikytä vuotta sitten oltiin broidin kanssa laittamassa th 400:sta Chevyn 230:sen perään,niin joku guru valisti ajoissa,että kutvosen tehosta katoaa siihen laatikkoon noin puolet,niin muutettiin suunnitelmia.

    http://www.hotrodders.com/forum/transmi ... 30771.html


    Powerglide_____18 hp
    TH-350________36 hp
    TH-400________44 hp
    Ford_C-6______55-60 hp
    Ford_C-4______28 hp
    Ford_FMX______25 hp
    Chrysler_A904__25 hp
    Chrysler_727___45 hp
     
  8. B 50

    B 50 Gearhead

    Niinhän se pitkälti menee. Toi taulukko näyttää aika viihteelliseltä "faktalta". Rohkenen väittää että joku 100-heppanen kutonen jaksaa vastoin ennakko-oletuksia pyörittää kahta C-6:sta yhtä aikaa. :D
     
  9. hara64

    hara64 1st gear

    ja miksi laittaa seiskasatanen?
    american joet tykkää noista 2004r laatikoista enempi kun ne on kevyempiä ja tais pikku vaihteiden välityksetkin olla paremmin.
    laatikon kestostakaan kun ei voi olla kyse.
    vai onk se sitä suomalaista sisua(lue:jääräpäisyyttä) että pitää olla 700 tai ei mitään :wink:
     
  10. B 50

    B 50 Gearhead

    Jos multa kysytään, niin kyllähän 200:nen varmaan 235:n rimpuilun kestää, vaikkei 700:n veroinen kestossa olekaan, mutta kyse on tällä kertaa niinkin simppelistä asiasta kuin että 700:nen on jo tossa pöydän alla.
     

Kerro tästä muillekin!