TI-halli

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja AMi, 19.8.2005.

  1. AMi

    AMi Gearhead

    Löytyykö Kuopiosta Tee-itse -hallia jossa vois vaihtaa öljyt? Neste-asemilta ei näköjään löydy; onko muita?
     
  2. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Aika heikko tilanne näkyy kuopiossa olevan tuon suhteen.
     
  3. Polara

    Polara Gearhead

    petosella on siinä ysi5 aseman pihassa. tai ainakin ne kyltit on siellä...
     
  4. Timmo

    Timmo 1st gear

    Hum onkos tuosta Petosen paikasta enempää tietoa? Eipä sillä tuonne kovin pitkä matka olisi mennä katsomaan.
     
  5. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Siilinjärveltä löytyy muuten TI pesuhalli. Esim ison pakun pesu painepesurilla liottimineen 7€. Öljynvaihtoja tuolla tuskin voi itse tehdä.
     
  6. Polara

    Polara Gearhead

    kaveri oli viimeviikolla käyny siellä Petoksen TI-hallilla. 10€/tunti ja siellä on kaikki autonosturit ja pelit ja vehkeet...
     
  7. Damned

    Damned Gearhead

    Pittääkö tuota hallia varata etukäteen vai männäänkö sinne vuan jonottamaan vuoron vapautumista? Puhelinnumero jos löytys niin ois jees; netistä en sitä löytännä enkä paperiversiosta (puusilimä kun olen).

    Miten lie sen pesupaikan kanssa, sama tuntitaksako vaiko eri?
     
  8. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Monia varmaan harmitta kun ei niiralan Teboilin pihassa ole enää pesu mahdollisuutta ollut pariin vuoteen. Nykyään vastaava 1€ kolikoilla toimiva pesupaikka on väliköntien auton pihassa leväsellä.
     
  9. kuula

    kuula Gearhead

    pesupaikka

    Mestarinkavun yläpiässä ol aenakii viimeks vielä pesupaikka ku Hapon kansa käätiin... Sai pestä vaikka hampaat...
     
  10. Acid

    Acid 1st gear

    Re: pesupaikka

    Väliköntien auto on sama ...kele.Hä.1e=6min.
     
  11. kuula

    kuula Gearhead

    pesupaikka

    Ei kato ennee muista paikkoja, tullookohan musta poro??
     
  12. Driver81

    Driver81 2nd gear

    Petosella se ysi5 huoltamolla. Satuin tänään olemaan siellä kun oli siinä porukkaa. 10€/h ja jos teet öljynvaihtoa ja jätät jäteöljyt sinne niin 15€/h. Sanoi yleensä olevan päiväaikaan paikalla, mutta kannattaahan se etukäteen varata jos on edempää varsinkin. Tuosta numerosta saa kiinni. Automyynti on pääharrastus. Samassa paikassa on myös pesupaikka. Ja veloitus saman 10€/h.

    Automyynti
    Jukka Tiihonen
    0400 - 673 707
     
  13. weppeli

    weppeli 1st gear

  14. zamik

    zamik 1st gear

    Eipä ole enää. Lopettanut toimintansa. Kävin eilen siellä ja olisin pessyt auton. Eipä taida olla Kuopiossa enää TI-Hallia
     
  15. auto1

    auto1 1st gear

    Tee-Se-Itse Halli Kuopiossa

    Kupiossa KR Autolla on Tee-Se-Itse Halli Hakekatu 3 70800 Kuopio
    Heillä on myös netti sivut www.krauto.fi tai puh. numero 045-2721620
    Siellä on kaikki vehkeet mitä tarvitsee
     
  16. markok1

    markok1 1st gear

    Vanha topicci, mutta koitetaan kuitenkin löytää vastausta. Vieläkö Siilinjärvellä on TI-hallia, jossa voi pestä autoa? Jos löytyy niin mistä?
     

Kerro tästä muillekin!