Todella hieno early Valiant!

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Tomaso, 2.3.2005.

  1. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Muuten , toi kuvan '64 Valiant ei ole "early-Valiant" jos aletaan saivartelemaan oikeen tosissaan vaan se on narrow-body...
    Early meinaa '60-62 Valiantteja... :lol:[/quote]

    Juuri näin,mut mehän ei saivarrella. :odroll:
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Eihän me koskaan... :eek: :lol:
     
  3. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    NO nyt se saivartelu alkaa,ollakko vaiko ei olla early siinäpä kysymys.
    Näköjään tota örlyä käytetään joka merkin kohdalla :D

    This is the website for Team Starfish's 1966 Barracuda Formula S family run vintage road race team, located in Mountain View, Calif., Also in this site is specific information on the car, the team, and on the early (1965-66) Barracuda Formula S in general.
     
  4. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Jenkeissä näytetään tuota earlyä käytettävän usein 63-66 A-bodyistä. Vaikka nämä 64 ja 65 on mun lempimalleja, niin mun täytyy myöntää etten erota niitä toisistaan, siksi heitin tuon earlyn sekaan. Takavalotko oli erilaiset?

    Niin ja Ruotsissa oli hiljattain parikin farkkua myynnissä....
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ne on yenkit vähän semmosta kansaa et tos Barracudan tapauksessa pitää se early mainita että ei punaniskat sekota niitä myöhäisempiin Barracuda-malleihin... :lol:

    Yeehaw!
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Satutko muistaa mistä noi farkut löysit? :eek:

    '64 mallissa on erilainen maski, etulokarin sivuprofiilissä on vekki joka menee alaspäin, mikä '65 mallissa meneekin lokarin yläreunan kanssa samaan suntaan, ja tosiaan takavalot on erilaiset, sisältä mittaristot eroaa myöskin, ja lämmityslaitteen säätimet...

    Ja kaikki Valiantit ja Dartit ovat hienoja... :D
     
  7. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    En tietenkään, mutta toinen oli turkoosi valkoisella katolla :D

    Selasin Wheels lehtiä sillä aikaa kun F-securelle puhdistin konetta troijalaiselta hyökkäykseltä, niin lehdestä 10/2004 s.84

    '65 Valiant HGV V8 (318) automaatti, kats syyskuussa 2003 ilman merkintöjä, toimii hyvin, ruostetta löytyy. Hinta 18000 Skr (n. 2000€, tämä on se turkoosi valkoisella katolla, oli mun mielestä netissäkin?)

    samassa lehdessä s. 72 on muuten '63 2dHT Chrysler Valiant, soita lisätietoja, 20000 Skr

    Tuossa on toinen '63 Chrysler Valiant HGV

    No niinhän olikin...

    :D
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Asiallista toimintaa, kiitos Tomasolle ja Heikkisj:lle, jälleen kerran tämä sivusto valisti minua aktiivisien ja MoPareista kiinnostuneiden käyttäjien ansiosta... :D
     
  11. rebel58

    rebel58 Gearhead

  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, tosta Valiantin väristä kätevä automyyjä sanois et se on niinku vähän sininen... :rotfl:
     
  13. timppa

    timppa Gearhead

    ...sininen kuin tienviitta...

    Hepulla on oikein kansalliset sävyt autoissa. Onneksi sininen ja keltainen on eri autoissa ettei ole Austin Powers lipputeemaa tehnyt :wink:
     
  14. fisu

    fisu Gearhead

    mut eipä ole kallis jos on suinkin ehjä; 1 849,60€ :odroll:
     
  15. kinde

    kinde Gearhead

    Paljonkohan joutuisi valtiolle pulittaa jos tois Ruottista 65 stw maahan?
    Onko tietoo??2000e hankintahinta.Kyll ois hienoo saada tollainen 65 valiant stw käyttöautoksi!!
     
  16. make l

    make l 1st gear

    Tjaah, mikäs tossa värissä on vikana?... Scallopit kylkeen, 10 tuumaa lähemmäs maan pintaa ja baanalle.!... 8)
    Tolla jousituksella se näyttää ihan Käkön maasturilta... :D :D
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Eiku mulla on Luiskahuulessa liian pienet pyörät... :lol:
     
  18. timppa

    timppa Gearhead

    Tarkoititko että keulaa 10" alas ja perää samanverran ylös?
    :wink:

    Beware of "timppa the psychopath"...
     
  19. make l

    make l 1st gear

    eeeiihh, sitten ei pysy enää penkillä , vaan luiskahtaa jarrutuksessa jalkatilan puolelle... :D Sitä paitsi liikenneturvallisuuskin siinä vaarantuu, sillä takana ajava simca-kuski jää nk." kuolleeseen kulmaan", kun takaikkunasta ei näy muuta kuin taivasta... :eek: :D
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Sen takiahan niissä on kaasupoljin, että pysyy penkillä.
     

Kerro tästä muillekin!