Pidän mielenkiintoisempana tota yhdistelmää, eli rata/drag. Että mitä alusta muutoksia yms sallitaan siinä välissä.
Sääntöjä en oo nähny vielä(onko julkaistukaan), mutta itte ajattelen että eipä siinä välttämättä jää paljoa aikaa muutella autoa ja jos osat pitää mahtua autoon eikä peräkärrejä sallita, niin aika pientä on muuttelu. Siis jotain säätöä voi ehtiä tekemään mutta osien vaihtelu rupeaa olemaan jo haaste. Ehkä jotain iskarin vaimennusten säätöä ja vakaajan irroitusta tms ehtii tekee. Täys rengassarjakin on haaste pakata moneen autoon. Samoilla kumeilla koko reissu? Mutta haastavaa on varmasti myös valvoa asioita, jos jotkut muutokset ovat kiellettyjä. Jos kolmella kisapaikalla ajetaan kahta lajia, pitäis autot katsastaa kuus kertaa?
Ei missään niin sanottu kun ei niitä sääntöjä oo missään mainittukaan, se oli mun veikkailuja vaan, onneks volvossa on iso kontti. Ilman kärryä pysyis homma halvempana ja simppelimpänä, vaik olishan se tosi proo vaihtaa puol auto eestaas kisojen ja siirtymien välillä ja nyt vielä lajien välillä!
Taitaa kumminkin olla erikseen rata ja drag race eli ei tarvitse katsastaa 6 kertaa.Edelleen käsitys että suunnilleen samoin säännöin kuin Ruotsin vastaava.
"Voi osallistua joko kaikkiin ajotapahtumiin tai pelkkiin kiihdytysajoihin, koko roadtrippi ajettava kuitenkin saadakseen hyväksytyn lopputuloksen" lukee facebookissa.
Kattotelineet katolle tai kontin päälle loistava tapa takakumit kuljettaa ja tunkki/työkalut kontissa.
Mieli tekis lähteä drifting omegalla ajamaan tuo, vetokoukun joutunee asentamaan että saa riittävästi voimansiirron osia ja renkaita mukaan. Peräkontiin ei mahdu kuin 20litran kanisteri, loppun tilan täyttää polttoainejärjestelmä ja jäähdytin.
Tosiaan jokainen tarpeen mukaan ja toivotaan että homma lähtee hyvin käyntiin sillä tuo Suomalaiseen harrastekenttään taas yhden hienon vaihtoehdon harrastajille.
Milloinhan täst mahtais tulla säännöt/ muu info ulos? Semmone iha virallinen eikä pelkästää essonbaarin varmat tiedot Vaikuttaa kyl mielenkiintoselle kisalle!