Tulostattavat ilmottautumis- yms. lomakkeet FHRA:N sivuilla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja B.B.Chevy, 10.5.2007.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Osaaks kukaan kertoa onko löytänyt moisia noilta uusituilta sivuilta? Vanhoilla sivuillahan ne muistaakseni oli mut tuolta en löytänyt vaikka kuinka hain :eek:

    Lähinnä nyt olis kiirus löytää jostain lappu millä saa tilata auton katsastuskortin :wink:
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Miten mä muistelin että mä tilasin sen ihan puhelinsoitolla? Ei tietysti auta jos ei puhelin toimi vieläkään.
     
  3. Henski

    Henski 1st gear

    Kyllä puhelin on tänään toiminut, mut faxi ei menny ainakaan mulla läpi...
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Soitettiin mut sanoivat että pitää ens lähettää kirjallisesti toi hakemus sille katsastuskortille :eek:
    EDIT: uus puhelu sinne niin nyt lupasivatkin ihan vaan puhelimitse pyytäen eli tää asia ok :wink:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eikös tommosen katsastuskortin saa sieltä kisapaikkojen toimistosta ihan pyytämällä sitä niiltä näteiltä tytöiltä :rotfl:

    Ainakin mä oon aina vaan pyytänyt sellaisen ja saanut samantien mukaani. Tosin tässä skenaariossa sen joutuu täyttämään vasta kisapaikalla, joten se saattaa aiheuttaa pientä hermostusta viiltävässä kisatunnelmassa. Mutta eiköhän toi onnistu itsekultakin, joten ilmottautumistilanteessa pyytäkää tytöiltä toi katsastuskortti, nii ei tartte soitella ja ihmetellä mistä ja miten sen saa :D
     
  6. Sapru

    Sapru 1st gear

    Kilpailukutsut, sekä meidän että muiden mitä olen saanut löytyy halutulla kielivaihtoehdolla :

    http://www.fhra.fi/dragracing/kutsu.html


    Katsastuskorttihakemusta ei ole koskaan meillä netissä ollutkaan (harkitaan, harkitaan) ja DS 325 neuvoi oikein, sen saa myös kisapaikalta juurikin niiltä näteiltä tytöiltä :)

    t. Hanski
     

Kerro tästä muillekin!