USA Race Romutori avattu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 16.10.2016.

  1. MadMike tykkää tästä.
  2. Catiska

    Catiska Gearhead

    Sinne muutkin jos ette halua kahlata saabin turbojen ja käytettyjen pakoputken kromijatkeiden seassa
     
    Mopuristi tykkää tästä.
  3. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Toi alkaa kyllä kohta olemaan niin totta. Nytkin on facebookissa monta mielenkiintoista "romu" ryhmää, mutta kun en itse sinne vaan halua. Kohta joutuu varmaan alkaa pyörtämään vuosia sitten tehty päätös kun kaikki aarteet on nykyään facebookissa.:mad:

    Tämän siis tiedän kuvakaappauksista mitä kaverit välillä lähettää.
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Jos en löydä osia ilman feisbuukia niin silloin en sitä tartte :D (tai sit käytän bulvaania :p)
     
    Muokattu: 16.10.2016
    eilhik ja three hundred tykkäävät tästä.
  5. GS

    GS Gearhead

    Ehdottomasti tervetullut sivusto, koska tuo aiempi ”korruptoitui” corollien pakoputkeinpäillä. Eli kunhan tiukka linja vain pitää, niin seurannassa pidetään.
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    vitun veispuuk:mad:
     
    deeäxä ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä saabin turbo maksaa?
     
  8. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Jooo mäki päätin aikoinaa, että en liity mutta joutuuko perhana nöyrtymään. Muutenki tulee jo asuttua puhelimella liikaa ja vielä talli-illat päälle. Kyllä perhe tykkää:(
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Höh, olikin taas joku veispuuk juttu.:(:mad:
     
  10. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mukana ollaan, pitkästä aikaa jotain fiksua Facebookinkin puolella.
     
  11. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Onko tältä poistunut tuo julkisen ryhmän status, kun vaatii liittymään NaamaKirjaan?

    Samoin on tainnut käydä V8 magazinen sivuille myös... ja muutamalle muullekin...

    Ylläpidon valinta vai NaamaKirjan omaa painostusta?
     
  12. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    En oo fasebuukis enkä liity ja silti tota kalustoa on piha täynnä. Pitäkää bittinnä ja somenna tai mitä ny ovakkaan..... Tos hilja yks tuttu lähetteli fasebuukista ottamansa kuva ja ihmetteli moista autoa. Kaverien kautta mulla on tiedossa ihan oikea kyseisen merkin auto eikä mikään bitti kuva.
    Anteeksi avautuminen mutta tälläänen vanhanliiton harrastaja ei piittaa moisista. Silloin harrastuksen alkuaikoina viime vuosituhannella :eek: veivasin polkupyörällä PUHELINKIOSKILLE josta soiteltiin FinnAmiin varaosien tilauksia ;) .
     
  13. SBM

    SBM 2nd gear

    Tilasin customi männät ja customi nokan faxilla n. kuukausi sitten.:poff:
    Vaikeinta oli muistaa kuinka se saadaan lähtemään. Nostalgiaa...
     
    eilhik ja tooke tykkäävät tästä.
  14. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Oisit menny fillarilla tai sporalla niinku mä.
     
  15. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mä kun asun/oon aina asunu täälä pohojanmaalla niin meillä ei oo ollu tollasia hienouksia kun fillari tai (spora???).
    Oon ensimmäinen ajokortillinen meidän perheestä o_O . Isällä ei ollu ku mopo :( .

    Tais taas mennä vähän asian sivuun.

    Hyvähän tollanen ryhmittymä on jos vaan osaa ja haluaa olla jossain fasebuukis.
     
  16. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kuten myäs, mutta vaikein rasti oli löytää se faxi. Tai onhan sellanen vielä itselläkin, mutta ei oo töpseliä mihin tyrkkäis sen piuhan. Taas kohta olis asia esillä......
     
  17. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Ilmeisesti tuo kirjautuminen on lopullisesti usa race romutorilla/ race romutorilla/ veekasilla ja monella muulla pakollinen...

    Poistan nämä kirjautumista vaativat tuosta suosikit-listastani. Näkemiin, eiku hyvästi...

    Mark Zukkerberg pitäköön likaämpärinsä...
     
  18. USA race tori vaatii kirjautumisen varmaan lukemiseen ehkä sitten facebookin takia, mutta jos sille seinälle haluaa jättää ilmoituksen pitää eka kertoa meille millaisella kalustolla ajaa ja mitä on ostamassa tai myymässä. Tällä yritetään estää se, että sivu olisi täynnä kaiken maailman paskojen nastarengas ja pilleriturbojen tuuning myyjien ilmoituksia.
    Eli kaikki ei tänne edes pääse ilmoittelemaan: https://www.facebook.com/groups/1755838708002813/?ref=group_header
     
    Harri S tykkää tästä.
  19. rodhot

    rodhot Gearhead

    Just nyt siellä nastarenkaat olis kaupan;)
     
  20. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Mun mielestä ei ole hyvä, että on Facessa. En halua sinne liittyä ja koen, että haut ovat sinne jotenkin haastavia tehdä. Tosin enpä ole päässyt juuri hakemista testaamaan kun ei ole face-tiliäkään. Mut voinhan mä olla sellaisia viimeisiä jääriä ja hyvä, että on yritystä ja tekemistä.
     

Kerro tästä muillekin!