Uusi harrasteautofoorumi käyttäjien ehdoilla

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja A.Naali, 10.1.2020.

1. chevytb02

chevytb02 Gearhead

Täällä näyttää eräillä olevan aika sisäsiittoisen ahdamielistä kommentointia. :poff:

deeäxä, 1purehell ja jariha tykkäävät tästä.
  2. grantorino

grantorino 3rd gear

Aivan samaa mieltä, olen harrastanut Usa-autoja jo parikymmentä vuotta ennen kuin tämmöistä foorumia oli keksittykään. Ei ole mitenkään välttämätön.
    Toki on tässä hyvätkin puolensa, tulee harrastajia kokemuksineen tutuksi koko maan laajuudelta.
    Mutta lieveilmiöinä on kaikenlaisia höpöttäjiä ja trolleja joilla ei ole edes harrasteajoneuvoa.

3. tapsah

tapsah 2nd gear

ymmärsinkö oikein että oot neljän vuoden aikana painanut tänne yli kolmetoistatuhatta viisautta??!!
    sun elämästä puuttuu kyllä jotakin.

4. chevytb02

chevytb02 Gearhead

Ohan sitä paskaa tullu suollettua ja muuten hyvät hoksottimet sulla, niin ja kiitos tapsah noista kauniista hipiääni hivelevistä sanoistasi.

5. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Paljonkos vapaaehtoista tekemistä olet tämän nykyisen kaupallisen OD:n eteen tehnyt? Hiki päässä vittuilluko jonkun muun haluajille?
    Vihreemmällä puolella tuntuu olevan edelleen yhteishenki, jota ei täällä ole. Siitä vaan vapaasti valiten, vittuako önnötät.

sdfsd, 1purehell ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

Pertti K Gearhead

Jumangegga, täällähän meinaa lähteä yleinen keskustelu rönsyilemään joissain ketjuissa - jopa hassuja kuvia näytti olevan.

Toivottavasti ylläpito nyt terhistäytyy ( :rotfl: ) ettei mene Se.Parempi.Keskustelupalsta ihan tärviölle.

sdfsd, jariha, 12345678910 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. vernando de hoto

vernando de hoto Gearhead

Kuten omastapuolesta sanoin "kyllä se on mukava istua valmiisen pöytään". Enkä ole perehtynyt tuohon kaupalliseen tai ei kaupalliseen puoleen, enkä perehdy. En ymmärrä pointtia, että pitää tulla tänne ns "kilpailijan" sivuille hakemaan uutta porukkaa.
    Päätä nyt missä onötät. Minä olen valintani tehnyt.

Muokattu: 27.3.2020
  8. Harri S

Harri S Gearhead

Mitäs sitten jos on molemmilla puolilla?
    Valinta ja oma päätös sekin, ja vähemmän mustavalkoinen sellainen.

jariha, Jussi289, deeäxä ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. oceanic7

oceanic7 Gearhead

En alunperin ymmärtänyt edes syytä miksi toinen foorumi piti pystyttää. Nyt on kaksi palstaa joissa on samat aiheet ja esim. nettiautosta bongattua-säikeeseen pulpahtaa peräjälkeen samat autot. Mikä järki?

Mikkis, MJF, cdv70 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. pantera

pantera Gearhead

Ei mikään
    Ongelmanratkaisua pienimmän riesan kautta , mutta kun lähtee sutta pakoon saattaa tulla karhu vastaan.
    Edelleen ihmettelen fokuksetonta mediaa ja sen ratkaisuja erittäin kilpailussa digimedia markkinassa jossa jotkut maksavat euroja saadakseen käyttäjiä... fokukseton media kippas ison määrän potenttiaalia luiskaan.

sdfsd, 12345678910, Jussi289 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. artsiracing

artsiracing Gearhead

No mutta vilkastahan täällä on kun pertit ja harrit ja ellinoorat on taas kirjoittelemassa, toivottavasti ei ne ihan kaikkein viisaimmat tee paluuta! :p

Herje ja vernando de hoto tykkäävät tästä.
  12. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Jokunen näkyy jääneen vain tänne.. Tai ei ole kehdannut samalla naamalla Kellariin kirjautua.

hantta tykkää tästä.
  13. Volvo_5.7

Volvo_5.7 Gearhead

Harrastekeskustelun jakaantuminen kahteen foorumiin ei mielestäni palvele ketään.

Mutta tuolta kellarista oon käyny lueskelee yleisiä keskusteluja ja siellä on paljon hyvää läppää ja ehkä jopa vähemmän kinaa ja sekoilua samojen nimimerkkien toimesta ketkä jaksoivat OD yleisessä keskustelussa aiheuttaa kitkaa. Ehkä toi pakkomuutto sinne sai porukan hieman ryhdistäytymään ja siellä on käsittääkseni aktiivista ja näkyvää moderointiakin.

Eipä se iso vaiva oo käydä molemmissa lueskelee, mutta ois nää kaikki keskustelut ja keskustelijat mielestäni mahtunut samankin katon alle.

12345678910, DX, vernando de hoto ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. 1purehell

1purehell Gearhead

Jeps, siellä on moderaattori, jonka saa oikeasti kiinni viestillä ja se rauhoittelee keskusteluja tarvittaessa. Siis nimenomaan rauhoittelee, eikä poista koko ketjua. :confused:

Milloin muuten Falcont-ketju avataan?

Mokaman, 12345678910, Jussi289 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. 1purehell

1purehell Gearhead

Mä oon kans samaa mieltä kun mennään baariin. Jos mennään baariin, niin ryypätään. Piste. Kaikki tanssivat naiset ja jäävettä lipittävät luuserit pysyköön poissa. Ihan sama, vaikka tuovatkin paikalle lipputuloja ja elämää sinne paikalle. Baarit on juomista varten.

Jussi289, DX ja Volvo_5.7 tykkäävät tästä.
  16. hantta

hantta Gearhead

Täytyy käydä täältä välissä putsaamassa hämähäkinseittejä :d

chevytb02 tykkää tästä.
  17. bathory

bathory 3rd gear

Oli ilmeisesti se vanha alusta. Tuosta linkistä pelitti.

isalmela tykkää tästä.
  18. toyopet

toyopet Gearhead

Olen yrittänyt päästä eroon keskustelupalstoilta, huonolla menestyksellä mutta jos en rekisteröidy mihinkään uuteen, niin jos pikkuhiljaa onnistuisi...

Gary Grand ja miguelo tykkäävät tästä.
  19. Rautamäki

Rautamäki 3rd gear

Hep! Oon mä kellarin puolella käynyt kurkkimassa että josko liittyisin. Aika hiljaista siellä on asiallisen puolen keskustelu ja kun läpän heittäminen eikä muu yleinen lätinä ole livenäkään mun laji, niin ei ole tullut sellaista fiilistä että jaksaisin vaivautua.

Gary Grand, miguelo ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. DX

DX Gearhead

kyllä se rekisteröityminen siinäkin linkissä rikki oli,
    saatiin vaan samantien se kuntoon,
    se saatto toimia jo jos kokeilujen välissä kerkesit käydä paskalla.

redneckin epäilyjen ja sun kokeiluilmotuksen perusteella asia tutkittiin ja vikakin löydettiin samointein,
    jotta kyllä susta ihan oikeesti oli apua,
    kiitos

Kerro tästä muillekin!