valiant 65 penkkiä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja z28, 20.8.2007.

  1. z28

    z28 Gearhead

    linkin kuvan mallisella kuosilla. http://public.fotki.com/tasc/1965-valiant/
    omat osittain ehjät,korjaus kangasta olis hakusassa.
    toki ehjä settikin/yksittäiset kelpaa.
    kuvan väri meni hieman kumman näköiseksi,punaiset kumminkin.
    0400647795
     
  2. PJP

    PJP 1st gear

    Täältä varmaan saisi:

    http://www.smsautofabrics.com/

    Epäkohtelias palvelu, toooodella hidas toimitus ja törkeä hinta, mutta ostamani verhoilukangas oli tismalleen mitä pitikin (Valiant 1965:seen).
     
  3. z28

    z28 Gearhead

    täytyy kysellä tuolta,jos ei muuten löydy.asialla nyt ei ole hirveä kiire.kuten korin valmius asteesta voi päätellä.
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    vallu

    Pirun tutun näköinen, siistimmässä tallissa ja vielä "valmiimpi" kuin oma :rotfl: . Sulla on sentää ohjauslaitteet ja pyärät kiinni. Muuten on se vaan komea tuollaisenakin. Jaksamista projektiin.

    Kuvat penkeistä vaikutti siltä että penkit olisi saaneet jossain vaiheessa uutta verhoa niskaansa?? Mulla laadukasta "keinonahkaa"=muovia kauttaaltaan..
     
  5. z28

    z28 Gearhead

    ohjauslaitteet on kiinni kun ei oo vielä irroitettu.tosin on kyllä jo hitsattu,paitsi takahelma.
    viikonloppuna annan vallulle 3000bar vesi hoidon.pääsee siirtymään maalaushommiin.

    auto ollut talossa 70 luvun lopusta(isä ukolla)osa penkeistä on eri autosta.
    tais tulla joutsan kaatopaikalla lojuvasta yksilöstä.

    onkos kukaan törmännyt moiseen väri yhdistelmään?punainen sisältä valkoinen ulkoa? katto oli myös punainen.katto oli kyllä tee se itsemiehen tekosia.
    itse en ole vastaavaa nähnyt.
    eikös väritykset ole aina menneet sama sisältä ja ulkoa?
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mulla oli yks ´66-Valtteri joka oli alunperin valkoinen ja sisältä punainen. Ja taisipa tekniikan maailman koeajo-Valianttikin olla niin. Nykyinen kuusvitonen on valkoinen/ruskea...
     
  8. PJP

    PJP 1st gear

    Yhdistelmät valkoinen ulkoa ja punainen tai sininen sisältä olivat yleisiä 1965 Valttereissa (itsellä valkoinen ulkoa sisältä sininen). Tarkoitatko "katolla" kattoverhoilua vai katon väriä ulkopuolelta? Kattoverhoilu oli alunperin samanvärinen kuin muu sisus. Jos katto on ulkoa punainen, on tee se itse -mies ollut asialla. :)
     
  9. z28

    z28 Gearhead


    katto ulkopuolelta punainen.
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    No tuossa tapauksessa ei ole tullut vastaan vastaavaa yhdistelmää :D Mustia ja valkoisia kattoja muun värisissä on näkynyt, mutta tuskin nekään tehtaalta on sellaisena tulleet.
     
  11. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Oha miulkii sisältä sininen (orkkis) ulkoa valkonen (ei orkkis).. Tää on ollu myrkynvihree uutena.. :eek:
     
  12. z28

    z28 Gearhead

    no asia vilpitön.vallu pitää orkkis värinsä,paitsi katosta ei tule punaista.
    no joku tietää varmaan vastauksen tähänkin.miten mr leimauksessa katsotaan alusta?
    lähinnä nuo hitsaukset?saako saumoja näkyä?
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Ei saisi korjaukset näkyä.
     
  14. z28

    z28 Gearhead

    jaaha,pitääkö lattiapelleistä löytyä myös jäykisteet?vai riittääkö jos saumoja ei näy(hiottu näkymättömiin).
    tällä hetkellä on tämännäköinen. http://public.fotki.com/tasc/1965-valia ... 07044.html
     
  15. signet

    signet Gearhead

    Kyllä pokkaukset pitäisi tehdä alkuperäisen mallin mukaan,näin mulle opetti aikanaan museotarkastelija,kun opiskelin entisöintiä,sitä en tiedä kuinka tarkkoja muut tarkastajat ovat,mutta ko.herra ei ainakaan noita,sinänsä muuten asiallisesti tehtyjä paikkauksia,hyväksyisi,auton pitää olla alkuperäiskuntoinen.
     
  16. z28

    z28 Gearhead

    justiinsa,eli nyt pitäisi löytää paalikuntoinen vallu josta saisi mallit lattiapelleistä.+jotakin muuta osaa.
     
  17. signet

    signet Gearhead

    Noita on sen verran talleissa projekteina et varmaan jostakin pääsee vakoilemaan mallia.En tiedä miten niitä lattiapeltejä saa uusia vm.-67eteenpäin ainakin olen kuullut että saisi mut on kai aika hintavia?
     

Kerro tästä muillekin!