Valtterin vanteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja JP-350, 14.6.2011.

  1. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Mikä pulttijako ja paljoko tuo vakiovanne on leveä,eli miten leveän renkaan saa vakiovanteelle? (vm 65).
     
  2. duster73

    duster73 Gearhead

    jako on 5x4-tuumaa.vanteen leveyttä en tiiä,mulla oli joskus 5,5-tuumaa leveitä 13-tuumaisia vanteita pari kappaletta...
     
  3. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Juu..Ja vielä se offsetti,paljoko se saa olla? Takapään kanssahan se on aika tarkka jos matalana haluaa pitää? Varovasti kaavailin jotain 205 renkaan leveyttä taakse.
     
  4. duster73

    duster73 Gearhead

    14-tuumaisiako meinasit vai mitä?omaan tulee 235/60-14 taakse.kaverilla 245.offsetistä en osaa sanoa.itellä siis -66 dart.
     
  5. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ei siihen isompaa passaa laittaa... 14 ihan hyvä.
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    no 205 mahtuu ainakin helposti,mulla nyt takana 215 eikä ole tilasta pulaa.tietysti offset vaikuttaa,mut varmaan mahtuu melkein mikä vaan,kun ei oo älyttömän leveä vanne.
     
  7. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tässä vaiheessa täytyy muistuttaa että autosta on tehty alustavat kaupat,ei siis ole vielä pihassa.Kyselen vähän etukäteen...Kyseessä on nimim.MJF:n mulle bongaama auto jota kyselin n.vuosi sitten tuolla missä X-osastolla. Sen lisäks että on komee peli niin sehän on tosiaan velipojan entinen,viimeks näin auton vuonna -88 kun olin 10 vuotias,ja yhtä hyvältähän tuo näyttää vieläkin...Tunnelatausta on siis pelissä,ja varmasti vielä monia kysymyksiä kunhan alan talvella sitä laittelemaan.. :) Auto on siis nimenomaan -65. Ei 66 malli.Eikä 64 jossa se etulokarin jäykiste menee sillä tavalla oudosti... :D 2-ovinen 225+rattimanuaali.
     
  8. duster73

    duster73 Gearhead

    no joo,mutta tekniikkajutuissa kuitenkin -64 ja -66 vastaa aika hyvin tuota.-67 eteenpäin onkin sitten jo hieman eri juttu.toki niissäkin pätee monessa kohtaa samat jutut.
     
  9. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jaha, EEN palaa kotiin :D Joskus melkeen pitäs käydä kattomassa, siitä on muistoja ittelläkin. :)
    Noilla leveyksillä ei ole vielä kovin nuukaa offsetin kans. Vakiovanteet on 4,5" leveät, kaveri taisi levityttää omaansa 2" ulospäin ja komiasti sopii. Ittellä kuusvitosessa 245 kumit takana, niille on jo vähän nuukempaa offsetin kans.
     
  10. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Palaa,ja jää. Saattaa muutama kyynel vierähtää kunhan tulee.Onhan noita vieriny jo tässä odotellessakin,tietokoneella autosta kuvat,ja on se vaan säilyny hämmästyttävässä kunnossa.Voin heittää kuvan kuhan emäntä tulee töistä.Ei mun tietokonetaidoilla pidä yrittää... :D Ja MJF:n pitää ilman muuta nähä joskus livenäkin.
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Mites noita kuvia laitetaan?emäntä tekee näitä hommia työkseen mut ei snaijaa..?Miten tapahtuu?[/img] Mulla on koneella kuvat kyllä...
     
  12. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Pistäkääpä joku valtterimies puhelinnumero niin mä paan kännykkään kuvat,purkakaa sitten tähän?Menee niin vaikeeks..
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kuvat tarvi ladata johonkin sivustolle, esim photobucket ja sieltä sitten linkittää.

    Puhelimesta en saa suoraan laitettua, saatko laitettua sähköpostiin? Osote on tuossa alla nappulassa.
     
  14. duster73

    duster73 Gearhead

    kuvablogi on myös aika helppo.
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tunnostaa olevan sekin akalle liian vaikee....pikkuhiljaa alan uskomaan siihen kun joku aikanaan sano siihen mun suburbanin hankintaan,ku emännällä ei oo c-korttia....Vaihda emäntä... :D
     
  16. JP-350

    JP-350 Gearhead

  17. JP-350

    JP-350 Gearhead

    voi kuinka me sinua kaivataan
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    Siinähän se on tuttu Valtsu :)
     
  19. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Kuva onnistu,toi alempi "kommentti" piti olla linkki epun biisiin...Eli melkein onnistu. :D :D
     
  20. leksa

    leksa Gearhead

    Onko vielä ? Ja onko "nelipuolaisia"

    Laitan kuvan sivulleni minkälaisia haluan

    http://www.leksanet.com/index.php?optio ... 9&Itemid=7
     

Kerro tästä muillekin!