VanHa:n talli

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vantaan Harrasteautot ry', aloittaja fe390, 26.2.2004.

  1. Katiska

    Katiska 1st gear

    Jees, kyllä mulla olis käyttöä tuolle. Näillä näkymin se on useammassakin autossa moottorin vaihto edessä.
     
  2. JavelinAMX-71

    JavelinAMX-71 1st gear

    Kyllä minäkin osallistun nosturin hankintaan.
     
  3. tanari

    tanari 1st gear

    nosturinhan pitäis olla sitten sellanen mikä menee tarvittaessa pieneentilaan, eli sellanen missä on nousevat tassut.
     
  4. Juzzi

    Juzzi 1st gear

    Saatte ostaa sen mun nosturin jos haluatte..
    Siinä tosin ei ole taittuvia jalkoja, mutta voihan ne irroittaa kun sitä ei tarvita.

    Hinta ois sen pyöreän 100€.
    ...ja jo VALMIINA talleilla! :smile:

    Jussi
     
  5. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Elikäs ostetaanko toi 2tn KOKOONTAITTUVA uus rahteineen päivineen tallilla 214e VAI toi 1tn nosturi 100e?

    Itse kallistuisin ton kokoonmenevän ja isomman = tukevamman puoleen..
     
  6. tanari

    tanari 1st gear

    vaikka tämä lainassakin oleva on erittäin toimivan oloinen, niin silti olisin sen kokoontaittuvan kannalla, koska tuola tallilla ei todellakaan ole liikaa tilaa pitää mitään isoja nostimia.
     
  7. ruuvari

    ruuvari 2nd gear

    Halvempi parempi.
     
  8. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Noo.. Kumpi?
     
  9. Katiska

    Katiska 1st gear

    Kokoontaittuva.
     
  10. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Käyn kaverilla mittailemassa ton punasen kokoontaittuvan mitat et onko oikeesti isompi=tukevampi kuin toi sininen joka tallilla on lainas. Eli palaan asiaan.

    Mites oliko jollakin tietoa/taitoa noista hälyttimistä? Rupee kohta oleen tallilla senverta tavaraa että olis häläri tarpeen.

    Olikos tanarilla kokemusta? Ruuvarilla olis tiedossa joku 300e häläri joka soittaa "hiljaisen"hälytyksen kännykkään. On kuulemma liiketunnistin ym. Mut jos joku osais tehä ite niin sais "hianomman" halavalla..
     
  11. tanari

    tanari 1st gear

    kandee melkee japelta ennemmin tiedustella, tietää paremmin noista elektroonisista härveleistä :grin:
     
  12. fe390

    fe390 Gearhead

    Mulla saattais olla ylimääräisenä hälytin jossa on liiketunnistin ja oveen kytkettävä magneettitunnistin. Se ei kyllä soita minnekkään. Ilmoitelkaa jos kiinnostaa.
     
  13. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Pitääpä kysellä.. Se joka ekaks kerkee saapi kysellä mitä jape sais aikaiseksi kun valtterin kasaamiselta kerkee..

    Toi fe390:n häläri vois toimia pohjana..
     
  14. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Onko häläri hommasta uutta tietoo?
     
  15. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Kerätään kolehti: toi sininen nosturi mikä tallilla majailee..

    12e per nokka eli 8x12= 96e. Tingitty hinta. Itse en osallistu nosturiin, koska tarkoitus on rakennella prässi & työpöytä yhteiseen käyttöön.
     
  16. tanari

    tanari 1st gear

    käy ainakin mulle. maksetaanko seuraavan vuokran yhteydessä vai ihan käteisellä?
     
  17. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    No jos vaikka elokuun vuokrassa?

    Toi nosturi voidaan "modifioida" sellaseks et vie vähän tilaa..

    Edit: Teenkin siis prässin ja työpöydän kun kerkeen (talvella)puoliyleiseen :lol: käyttöön.

    Kun kerran euroja ruvetaan laskemaan..

    ..Seuraavaksi kyylätään varmaan senttejä paikkojen leveydessä!

    Rakennus on muuten vino, eli ykköspaikka sattuu olemaan pisin ja levein

    :lol: :lol:

    Häläristä vielä. Oliko toi Jappis se elektroniikka velho vai olenko sotkenut henkilöt?
     
  18. ruuvari

    ruuvari 2nd gear

    No, jos oikein laskemalla lasketaan, niin kukas se on hankkinut parven rakennuskamat tallille ilman veloitusta. Taidanpa minäkin luistaa itselleni tarpeettoman työkalun maksu-osuudesta.
     
  19. ruuvari

    ruuvari 2nd gear

    Jipii!!! Nyt kun keksin miten tätä showta vedetään, niin voin luistaa tallin hälärin kustannuksien osuudesta, koska jengi kuuntelee MINUN radiota. Tulevien hankintojen varalle itsekkyystilille on vielä talletettuna tuomani LATTIAHARJA! Joka luonnolliseti vastaa ainakin 150 euron hankintoja. Odotan innokkaana tulevien hankintojen laajaa kirjoa. (pitäsköhän hankkia vielä rikkalapio). Paljonkohan löytösohvasta, nojatuolista ja pöydästä saa vaihdossa...unohtamatta loistavaa vähänkulunutta lattiamattoa
     
  20. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Jos edelliset oli ruuvarin huumoria, en tosiaankaan pidä tasosta.

    Mutta voin minäkin heittää lisää löylyä:

    Sopii Ruuvarin esittää kuitti tuomistaan parvi tarvikkeista ja kerätä kamansa ja häipyä jos seura ei kelpaa! Ja minä esitän laskun polttoaineista jotka kuluivat tavaroita hakiessa, samoin ruuvarin pihalta kärrätyistä romuista jne.

    Koska joillekin on tallisäännöissä epäselviä kohtia kerrattakoon pari seikkaa:

    Toisten autoja EI siirrellä ilman lupaa ja täten tiedoitan että minun autoihini siirtolupaa ei tipu! Eli se joka auto(j)ani ominluvin jatkossa siirtää, lentää tallista ilman irtisanomis aikaa.

    Toisten työkaluja ei lainailla. Mitään kesto "lupia" ei ole.


    Eli nosturia ei siis ilmeisesti tarvita?

    Koska minäkään en enää nosturia tarvitse, Juzzi voi korjata omansa pois samalla kun lopultakin palauttaa tallin avaimen. Jos avainta ei kuulu, veloitan kesä- ja heinäkuun vuokran.
    En ole tänään käynyt tallilla ,joten, jos avain on sovitussa paikassa, unohda äskeinen.

    Vaikka minä teenkin töitä pellolla, se ei tarkoita että tallissa elettäisiin kuin pellossa!

    Perkele! Tässä menee vielä hermot ennen Pick-nickkiä..

    -Piruja EI kannata manata, 666 ilmestyy varmasti-

    :argue: :soosoo: :argue: :soosoo: :mad: :mad:
     

Kerro tästä muillekin!