Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. Remu63

    Remu63 1st gear

    Tämä oli Riikosen maalaama, oli Porin suunnalla silloin? ja kulkeutui
    sittemmin pääkaupunkiseudulle.
    [​IMG]
     
  2. 383

    383 Gearhead

    omisti eräs herra h ja kaverinsa t plymouth lancer näkyy kuvassa taisi olla 340 4vaiht joka vaihtui 71 challengeriin
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei omistanut herra h vielä tuohon aikaan vaan Kimi kuka on tuossa taustalla. Kumpaa kattookaan, Cougariansa vai Lanceria?
     
  4. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Thanks Remu63 ja Rebeli!! Taitaa olla sama kärry, vaikka leffassa noi tekstit ja erikoismaalaukset näyttivät keltaiselta/oranssilta (eikös noi ole punertavat tuossa kuvassa?), kyllä toi kuitenkin varmasti sama on.
    edit. Sivuputket puuttuu näköjään.
     
  5. lordC

    lordC Gearhead

    Toi Käenpesä mun mielestä oli heti ruiskulla kun tuli Suomeen, myöhemmin sit vaihtu kasareiks. Mu tolkiks se enne vai jälkeen novan? Ja Tuomisen Ekin Dragsterissa oli pikkulohkona sit se seuraava, ja se ei tainnu ikinä kaasareille vaihtuukaan.

    ..ja eikös siinä motown-teamin drag veneessäki ollu jonkun vanha ruisku. Äh, tarvii varmaan sukeltaa tonne Tolppa magazine arkistoon...on vaa nii lyhyet nää joulunpyhät :mad:
     
  6. 383

    383 Gearhead


    oli ainakin vuonna 89 herra h joka maalautti sen sitten metallihohto siniseksi. taisin sen jälkeen vielä nähdä oli maalattu neonkeltaiseksi

    :wink: :wink: :wink:
     
  7. buickadi

    buickadi Gearhead

    Eipä löytyny yhtäkkiä sisä kuvaa eikä muista nuan vanhaa juttua
     
  8. Remu63

    Remu63 1st gear

    Sama auto on joo, muistan sen leffan ja tämä Cougar siinä oli.
    Kävin Bre-Virin vieressä olevas liikkessä 80-luvun puolivälis hieromassa
    kauppoja tuosta mutta ei päästy yhteisymmärrykseen hinnasta.
    Silloin oli sivuputket jo poissa.
     
  9. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Mikäli saa auton myytyä niin kannattais varmaan osa tuotosta sijoittaa omaan kameraan ettei tartte muiden kuvia pölliä netistä ilman lupaa..
    :poff:
    Viittaan tuohon nettiauto-ilmoituksen ainoaan 20v vanhaan kuvaan..
    (ei ole ensimmäinen eikä viimeinen, mutta kai tähän täytyy vaan tottua..?)
     
  10. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ei kai tuo tyyppi ole saanut vielä yhtään autoa myytyä, eikös sillä ollut niitä 50 000 euron Furyjä yms. :rotfl:

    Ilmoita vaan Nettiautoon luvattomasta kuvasta, niin kyllä luulisi lähtevän :)
     
  11. fmila

    fmila Gearhead


    Joopa, Tompan Novassa oli ruisku kesän -80. Vaihtui kaudeksi -81 Tunneliin ja kahteen 600dp Holleyhin. Micke ajoi viellä sen kauden (ainakin) Angliaa, mut en muista oliko ruisku vai ei? Kaudella -82 Anglia olikin jo Aden hoidossa. Tompan spruutta meni Ernestin Argoon 327:n päälle ja toimi siinä jo paljon paremmin 8)

    t.AM
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    No niimpä näyt päässeen.
     
  13. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Urpon Waxenbergerissä lievästi kutitettu 6,3 l (nokat, peltisarjat). Oikeissa ratakilpureissa 6,8 l. Tällä "Keimola 1975" sivulla on muitakin virheitä: Waxenbergerin kokonaispaino 2280 kg, omamassa luokkaa 1750 kg. Tehoakin 300 pinnassa (alunperin 250 DIN tai 300 SAE)
    Urpon Waxenbergerin tyyppikilvestä: valmistenumero 109.018-12-0043xx, malli 300SEL/8 6.3, kokonaispaino 2280 kg (5030 lbs), suurin sallittu etuakselipaino 1105 kg (2435 lbs), suurin sallittu taka-akselipaino 1175 kg (2595 lbs)
     
  14. otto2

    otto2 3rd gear

    Toi oli kouvolan seudulla 80 luvun puolessa välissä mulla 85-86 (minun ottama kuva), ostin furyn Kekin Jyrkiltä kouvolasta, myin sitten sen hesaan itäkeskukseen auto liikkeeseen ja rapesin rakentamaan avo montegoa -68.
     
  15. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    http://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/3562629
    No, olkoot, ei jaksa ruveta nettipoliisiksi. Kuten mainitsin tää ei ole eka kerta, eikä varmaan viimeinenkään..? :lol:
    Jos joku on niin urpo että kysymättä laittaa muiden 20 v sitten ottamia kuvia omaan myynti-ilmoitukseensa niin kertoohan se jo jotakin?
    :wink:
    Tossa on alkuperäinen kuva:
    [​IMG]
     
    cdv70 tykkää tästä.
  16. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Älä nyt aliarvioi, se Fury on 65.000,- hintainen. Molemmat kyllä "hieman" ylihinnoiteltuja. Autot varmasti hienoja.
     
  17. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Vaan kyllä toi kuvien pölliminen kysymättä vituttaa.

    http://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/3679268

    Tossa taas yksi esimerkki, ei ole riittänyt yksi tai kaksi kuvaa vaan kaikki missä auto vähänkin vilahtaa. Svidun pässit.
     
  18. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  19. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Tää Cougar oli Seinäjoella joskus 80-luvun alkupuolella tai puolivälissä erään Harri P:n omistuksessa jonkun aikaa. Vaihtoi muistaakseni HD:iin.
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Juuri näin niin kuin aikaisemmin kirjoitin. Kimi myi sen sinne bre-vir auton viereen, mistä sen matka jatkui herra h uutena omistajanaan.
    Mihin noista eroon pääsis, Kimillä taas ollut pitkään HD.
     

Kerro tästä muillekin!