Voltit häviää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Chevy van g20 6.2d, 7.10.2018.

  1. niinpä, on ne ennen toiminut ja on se merkkivalo saattanut jopa 5 kertaa syttyä, nyt n.puol tuntia sit mittasin hehkujen liittimet, oikea puoli mykkä sekä 2 ensimmäistä vasemmalta, 2 jälkimmäistä jätin ahtauden takia mittaamatta mut veikkaan ettei niillekkään se virta kulje..
     
    xarper tykkää tästä.
  2. ajotuskin tuli pumpulta katottua ja oli pahasti oikeella siitä keskimerkistä pumpun viiva, nyt ovat kohikkain, mutta ei ollu vaikutusta..
     
  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Helpottaa startin toimea, kun ruuvaat hehkut irti, ja starttailet, kunnes hehkunreijistä alkaa tulla sumua. Ja pumpun ajoitusta ei oikein voi tehdä sunmmamutikassa ;)
     
  4. nii siis tottakai tiedän että ajoituksen säätämonen ei oo iha noi yksinkertasta mut pointti olikii et oli helvetin myöhäsellä mikä voi vaikuttaa myös siihen että käynnistyminen huononee
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Yleensä pumppua säädellään aikaiselle kuluvan jakopään takia, huomioithan, että pumppu pyörii eripäin kuin kampiakseli?
     
  6. Hop! vika vieläkin vanissa, osaisko kukaa nyt jeesata, sähköosista uusittu startti sekä akut, hehkut ok (testattu irrallaan) ja resistanssi 1.7, löpöä tulee humuna tulpanrei'istä, ei vaa jaksa lähtee käyntii, ei edes lupaile..:mad:
     
  7. lisätää vielä et startteria oon koittanu sinne laittaa ja sillä ainoastaan hörähtää jos hörähtää
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Ootko kokeillu pitää piuhassa puol tuntia, lohkolämmitin siis?

    Itellä oli vähän vastaavia oireita enkä koskaan oikein keksiny miks mutta sai sahata ja sahata eikä mihinkän, puol tuntia piuhassa ni aina laakista tulille...
    Ja kaikki olevinaan toimi siinä mutta ei vaan silti.
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Seuraavaksi pitää kai katsoa jakopää, onko aivan loppu, tai jo hyppinyt yli. Ja se pumpun säätäminen on aika riskaabelia puuhaa. Hehkut pitää hehkua kärjestä, ei sentin päästä ;)
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Joko se akkujen maakaapeli on muualla ku koripellissä?
    Se kori ei oikeesti riitä.
     
    KajS tykkää tästä.
  11. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    70 mm hitsauskaapeli on hyvää maadotukseen
     
  12. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ja pilikasta vasaralla niitattava kenkäliitin, pelittää hyvin.
     
  13. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    pyörittääkö se nyt kunnolla startilla?
     
  14. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!