volvo 850&v70

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja klasu, 28.12.2012.

  1. palontie

    palontie Gearhead

    Ballasti särki?
     
    jariha tykkää tästä.
  2. Rusty

    Rusty Gearhead

    Mää näistä mitään ymmärrä mutta luulin että ballasti on toi klunssi polttimon perseessä. Joka on siis kiinni uudessa polttimossa.
     
  3. palontie

    palontie Gearhead

    En minäkään,kunhan vaan heitin hatusta:D
     
    Rusty tykkää tästä.
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eiku se on erikseen se ballasti vielä :)
     
    jariha ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  5. Rusty

    Rusty Gearhead

    Jaha.. No mikä patti siinä polttimossa sitten on kiinni?
     
  6. palontie

    palontie Gearhead

    Oiskohan siinä sun vulvassa vaan laitettu ledpolttimot ja se klunssi ois jäähdytys?
     
  7. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Se on xenonipolttimossa aina se murkula siinä persiessä, sen tarkempaa toimintaa en tiedä enkä oo jaksanu edes ajatella :D
     
  8. palontie

    palontie Gearhead

    eikä oo.
     
  9. palontie

    palontie Gearhead

    Vai oliko se toisinpäin:D
     
  10. Camino'79

    Camino'79 Gearhead



    Tossa esmes d3s xenoni ja kyllä niissä on tuo murkula persiessä eikä se oo ballasti

    [​IMG]
     
    jariha tykkää tästä.
  11. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    sen klöntin sisällä on sytytin
     
  12. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ei ole aina. d2 ja d4 polttimot tarttevat ulkoisen sytyttimen.
     
    palontie tykkää tästä.
  13. Rusty

    Rusty Gearhead

    Just toi. Taas ollaan viisaampia. Missäköhän peikonperseessä se ballasti pitää majaansa?
     
  14. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Se on se "sähkörasian" näkönen molisko siinä umpion kupeessa
     
    Rusty ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  15. stratusdriver

    stratusdriver 3rd gear

    Työkaverin puolesta kyselen, potilaana -04 v70 jossa ongelmana lämpöisen ilman puute kabiiniin, kuulema ei edes haaleaa. Sekä puhalluksen puute kokonaan tuulilasille. Tuulilasille ei puhalla edes huurteenpoistoa painamalla. Jotain selvisi joltakin volvo-foorumilta että molemminpuolin on lämmönsäätöläpät mutta miksi ei puhalla tuulilasille? Muutama päivä sitten volleen oli jäänyt parkit päälle ja ilmeisesti vaivat ilmaantuneet sen jälkeen. Voisiko selvitä ihan uusiksi kalibroimalla? Lisäksi asetetut lämpötilatoiveet ja puhallussuunnat eivät jää muistiin vaan seuraavan kerran startatessa on kaikki automaatilla.
     
  16. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Joskus ainakin oli ongelmia ekoissa mk2 volleissa että akun vaihdossa joe ei ollu sammuttanu ilmastoinnin paneelia ni sekosi/hajosi ja vaati uuden ilmastoinnin paneelin... En sit tiiä joko niitä nykyään korjattas jossain järkirahalla?
     
    stratusdriver tykkää tästä.
  17. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    olisko rovaniemellä se korjaamo? en muista nimeä.
     
  18. stratusdriver

    stratusdriver 3rd gear

    Kiitoksia, välitetään viestiä mahdollisesta vikapaikasta.

    Pattijoella ainakin korjailevat ecuja, ai mistäkö tiedän? Toinen työkaveri yrittää saada -02 tiisseli v70:stä käyntiin :confused:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  19. valpas

    valpas Gearhead

    Vävypoika taisteli pitkään, kun 04 mallin V70 pysähteli silloin tällöin.
    Vikakoodit kerto alhaista polttoainepainetta, mutta myös liian korkeaa..... Siihen vaihdettiin jos joinkunlaista anturia, mutta perus vika selvis, kun laitto läpinäkyvän letkun polttoaineelle. Oli puolet ilmakuplia.
    Tankin jälkeen ei ollu vuotoja, koska tankissa oleva pumppu piti paineet. Vaihto tankkiin palikoita, ja nyt taas pelaa.
     
  20. Rusty

    Rusty Gearhead


    Oletko vaihtanut mokomaa? Umpion irroituksen varmaan vaatii?
     
    Sounderi tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!