Mää näistä mitään ymmärrä mutta luulin että ballasti on toi klunssi polttimon perseessä. Joka on siis kiinni uudessa polttimossa.
Se on xenonipolttimossa aina se murkula siinä persiessä, sen tarkempaa toimintaa en tiedä enkä oo jaksanu edes ajatella
Työkaverin puolesta kyselen, potilaana -04 v70 jossa ongelmana lämpöisen ilman puute kabiiniin, kuulema ei edes haaleaa. Sekä puhalluksen puute kokonaan tuulilasille. Tuulilasille ei puhalla edes huurteenpoistoa painamalla. Jotain selvisi joltakin volvo-foorumilta että molemminpuolin on lämmönsäätöläpät mutta miksi ei puhalla tuulilasille? Muutama päivä sitten volleen oli jäänyt parkit päälle ja ilmeisesti vaivat ilmaantuneet sen jälkeen. Voisiko selvitä ihan uusiksi kalibroimalla? Lisäksi asetetut lämpötilatoiveet ja puhallussuunnat eivät jää muistiin vaan seuraavan kerran startatessa on kaikki automaatilla.
Joskus ainakin oli ongelmia ekoissa mk2 volleissa että akun vaihdossa joe ei ollu sammuttanu ilmastoinnin paneelia ni sekosi/hajosi ja vaati uuden ilmastoinnin paneelin... En sit tiiä joko niitä nykyään korjattas jossain järkirahalla?
Kiitoksia, välitetään viestiä mahdollisesta vikapaikasta. Pattijoella ainakin korjailevat ecuja, ai mistäkö tiedän? Toinen työkaveri yrittää saada -02 tiisseli v70:stä käyntiin
Vävypoika taisteli pitkään, kun 04 mallin V70 pysähteli silloin tällöin. Vikakoodit kerto alhaista polttoainepainetta, mutta myös liian korkeaa..... Siihen vaihdettiin jos joinkunlaista anturia, mutta perus vika selvis, kun laitto läpinäkyvän letkun polttoaineelle. Oli puolet ilmakuplia. Tankin jälkeen ei ollu vuotoja, koska tankissa oleva pumppu piti paineet. Vaihto tankkiin palikoita, ja nyt taas pelaa.