voort ranchero -74, käyttis???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja lintta&romu, 6.1.2006.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Ei,vaik voi teistä nuoremmista tuntuakin siltä :lol: Mulla on sellainen käsitys et ei nuo fordit ole koskaan kovin suuri kulutuksisia,toisin kuin chevyt(eipä vedetä herneitä,mullakin chevyjä...)! Se aiemmin mainitsemani kaverin 429 Ranchero kulutti tosi maltillisesti polttoainetta,vaikka kulkua löytyi kivasti! Uskaltaisin monen eri jenkin kokemuksella sanoa et kulutus olisi luokkaa 12-15 maantiellä ja kaupungissa sit enemmän,mut saahan sitä bensaa vielä :rotfl:
     
  2. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    voi perkele, taitaa kuitenki olla liikaa käyttiksenä mulle... :mad: :mad: :mad:
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Noh,mut antaahan se kuitenkin enempi kuin ottaa!
     
  4. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    :D

    Ostat nyt vaan Rancheron pois kuleksimasta ja moldaat sen mieleisekses ja eikun......baanalle.

    Nähhään sitten kesän tapahtumissa ja ihmetellään lisää. :eek:
     
  5. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    joo, täytyy varmaan kuitenkin tajuta se että jenkki ei ole kauhean hyvä (lue: halpa) käyttöautona.

    täytyy sitten ruveta jotain fiiat uunoo, tai suzuki alttoo kahtelemaan :mad:
     
  6. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Noh, mikäänhän ei oo kallista, per's aukisista vaan tuntuu siltä.
     
  7. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    filosofi... :wink:
     
  8. aksu

    aksu 1st gear

    Kävin autoa kuolaamassa raviradalla silloin kun se poistettiin käytöstä,oli lähemmässä tarkastuksessa pettymys: Rungon takaosaan oli pultattu u-palkeilla n.tonnin painoinen lähtösiiveke hässäkkä joka tuli vielä takapuskurista taaksepäin vajaan metrin! Hillitön takapaino oli kompensoitu etupuskurin kiinnikkeisiin ruuvattujen lyijytankojen kanssa. Runko oli vääntynyt sen verran että oven alareuna otti alaosastaan kiinni ja yläosassa sentin rako. Tarkista tämä!!! :odroll:
    Lisäksi kun raviradalla ei oo asvalttia ku siellä missä yleisö on ,se auton pohja oli niin paksussa hiekka/kurapeitteessä ettei rungon ja korin väliä erottanu! Silloin mittarissa oli 99tkm,huollot oli tehty säännöllisesti yms,yms,mutta lähtöautona se on vajaa 20vuotta käynyt pelkästään muutaman minuutin kerrallaan eli TAATUSTI kylmänä ja ryyppy päällä!
    Kaikesta huolimatta se kiinnosti ja kiinnostaa edelleen.
    By the way,ootteko nähny raviradalla muuta kuin amerikkalaista lähtöautoa?! Eipä taida Nisut,Misut,Izut tai Tyot jaksaa kiihtyä moisilla varusteilla kymmenien hevosvoimien edestä karkuun!! :D
     

Kerro tästä muillekin!