Voyager 2.5 SE manual 1992

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja olympia60, 20.1.2005.

  1. olympia60

    olympia60 1st gear

    eli olisin tollasta neloskoneella oleva voyageria käyttöautoksi ostamassa.
    Muuten tuntus ihan kivalle mutta on vaan aika laiskan oloinen.

    Kokemuksia tuollaisista? Voyagerin tyypilliset vikakohdat?

    Vastauksista kiitollinen.
     
  2. citimaasturi

    citimaasturi 1st gear

    voyager 3.0 -94

    Sama juttu, olen hankkimassa käyttö autoksi kyseistä ajoneuvoa. Aj. 190tkm. Onko kone muuten 3.0 vai 3.3. Onko jotain erityistä mitä pitäisi huomioida ja tarkastaa. Auto on tuotu vähän aikaa sitten vasta Suomeen.
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

    Maalaan pirua seinälle, mutta koettakaa varmistua, ettei ole kansi halki siinä pikkuisessa (siis 2,5 l).

    Työkaveri tappeli ja ihmetteli vuoden päivät tuollaisen kanssa, kun silloin tällöin nesteet katosi. Sitten kesälomareissulla Nurmeksessa oli antautunut kannentiiviste. Kiva oli kuulemma hinautella pitkin Karjalaa ja kysellä kuka korjaisi ja mistä osat.

    Huollettuna ja ehjänä se pikkukoneinenkin on kiva auto, vaikkei mikään rassi. Ehkä kannattaisi silti innostua 3,3 l ja automaattiin...
     
  4. olympia60

    olympia60 1st gear

    No tulipa tuo malmikasa sitten ostettua.
    Papereita tutkailin ja sieltä löytyi kuitit kannen vaihdostakin ja samalla vaihdettu myös jakohihna ja kiristäjä. Tehty noin 40tkm sitten. Muutenkin hyvin huollettu ajallaan sikäli kuin noihin huoltokirjoihin on uskomista.
    Eihän tuo mikään raketti ole mutta kyllä tolla perhettä liikuttelee.

    Ja sellasta vielä että eikös nää yleensä ole kasattu Itävallassa?
    Tämä ainakin vin-koodin mukaan tehty Kanadassa...
    No eipä tolla merkitystä.
    :D
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kanada? Silloin sun valmistenumero alkaa kakkosella.
    1=USA
    2=KANADA
    3=Meksiko
    Mun on jenkeissä tehty eikä missään merkkiäkään Itävallasta. Uudemmat taitaa olla kasattu Itävallassa?
    No eipä tolla merkitystä.
     
  6. olympia60

    olympia60 1st gear

  7. pontiacman

    pontiacman 1st gear

    Chrysler Voyager GRAND 3.3 LE V6 A 7H

    Chrysler Voyager GRAND 3.3 LE V6 A 7H

    Tuollainen kaara olis yhdessä liikkeessä täällä jyskälässä ja kovasti houkuttelee tuo...mihinkäs asioihin kannattaa kiinnittää huomiota ko. kaaran kanssa, eli voisiko joku viisas kertoa tuosta autosta tarkemmin?
    Auto oli vuosimallia -96, ajettu 225tkm
     
  8. janzamar

    janzamar 1st gear

    Tuli ittellekin taas "USA"-auto alle elikkä
    tämmöinen Voyager,2.4 bensakone ja yli 400 000 veivattu.
    Millonkohan se sitten räjähtää tai jotain..? :rotfl:
    Syylari on ainakin pehmeä heti aluksi,kauppias lupasi kyllä sen verran kustantaa jos jostain löytys ehjä tilalle.
    Ihan suht ok tuntunen parin sadan kilsan jälkeen
    ja ei tuo oikein bensasyöpöltäkään vaikuta.
    Auton historiasta ja huolloista ei ole mitään hajuakaan..
    etuiskareitten yläkiinnityksessä olis pehmeän oloista peltiä
    mutta on tuolla tosiaan jo ajettukin.
     
  9. virta

    virta Gearhead

    Re: Chrysler Voyager GRAND 3.3 LE V6 A 7H

    <<

    Eipä noista isompaa mene kuin tuo automaattivaihteisto,sen kunto on tärkeä.
    Jos koeajat auton vaihteiston käyttäytymisessä ei saa olla mitään poikkeavaa,muuten jätä ostamatta.Tietysti tehty vaihteistoremontti on paras ostosuositus.
     

Kerro tästä muillekin!