Vuoden 63 & 64 Impalat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja janica, 16.1.2013.

  1. janica

    janica 1st gear

    Heippa vaan kaikille!

    Nyt on tämä tyttö hurahtanut vuosimallin 1963 ja 1964 Chevrolet Impaloihin, ja tarkotus ois saada ihan ikioma Impala joku päivä :D
    Kokemusta ei ole yhtään ko autoista ja päädyinkin tänne hakemaan tiedon murusia.
    Ekana miten tälläne auto sopii naiselle? Onko helppo käsiteltävä ja yltääkö jalat polkimille (mun pituus on 167cm)? :odroll:
    Onks osat miten arvokkaita ja millainen on niiden saanti.
    Muuttuuks hinta miten 2-ovisen ja 4-ovisen välillä (jos oletetaan et molemmat ois samankuntoisina ja sama moottori). Enemmän oon just kiinnostunu tuosta 2-ovisesta ulkonäön takia.

    Kysyn enemmän kun tulee mieleen lisää uusii kysymyksii :D
    Laittakaa toki myös paljon paljon kuvia omista Impaloista ja kertokaa kokemuksii, tietoo ym ym :D
    Kiitti jo etukäteen kaikille vastanneille

    -Janica-
     
  2. kanafarmari hh

    kanafarmari hh 1st gear

    helpoin ja halvin tapa päästä tavoitteeseen on mennä oodeen treffipalstalle ja kattella ukko jolla on sellaanen impala ja sais mekaanikon siihen kylykehen :wink:

    autokaupoolla meikäläänenki päätyi ukkomiäheksi
     
  3. janica

    janica 1st gear

    Hyvä idea mut uskon et tällästen autojen kuskeilla on jo etupenkit varattuna ja tykkäisin kyllä ite olla auton ohjaksissa :rotfl:
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    200 sivua aiheesta: viewtopic.php?f=30&t=59038

    Osia saa hyvin. Neliovisia suomiautoja on välillä halvalla mutta kunto kannattaa tarkistaa huolella. Kaksioviset on haluttuja mutta välillä edullisia yksilöitä tarjolla. Kymppitonnilla saa hyviä. Penkkiä saa liikuteltua, jalat yltää kyllä polkimille. Käsiteltävyyteen vaikuttaa auton iso koko, ohjaustehostin, jarrutehostin ja automaatti.
     
  5. nixon

    nixon 3rd gear

    Räppijätkät on varmaan haalinu kaikki paremmat talteen ainakin tuolla ison veden takana. :p
     
  6. janica

    janica 1st gear

    Hopparit kyl tyksii näistä :) Mä bongasin MTV'llä kans pari 63 mallista
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Osta ihmeessä STW! :wink:

    [​IMG]

    Siis tämä on minun entinen ja ties missä nyt, mutta onhan niitä jokunen Suomessa kun alat metsästämään!

    :lol:
     
  8. janica

    janica 1st gear

    Kiitti mut ei kiitti :D Nätti hymy mut liian iso peppu mun makuun :rotfl: Btw mikä ois tollasen realistinen hinta?
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No joskus sillon 10 vuotta sitten liikuttiin jossain kolmentonnin hujakoilla tollasen lintan kans, mutta niitä kun on niin monenkuntosia. 5000-10000e varmaan jotain vois saadakin maksaa ajokuntosesta.
     
  10. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kuulemma bongattu pari vuotta sitten jossain sonkajärvi-vieremä akselilla jonkun navetan kulmilla :eek:
     
  11. 66monaco

    66monaco Gearhead

    tuon farkun muistan 90-luvun puol välistä, , pyöri itä-helsingissä ja oli hienossa kunnossa!nuo maalaukset ilmeisesti tehty juurikin sinä aikakautena...
     
  12. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "Muuttuuks hinta miten 2-ovisen ja 4-ovisen välillä (jos oletetaan et molemmat ois samankuntoisina ja sama moottori). Enemmän oon just kiinnostunu tuosta 2-ovisesta ulkonäön takia."

    Jos hyvä, siis oikeesti hyvä ja alkuperäinen 4d maksaa esim 7000€ ( ...ei löydy oikein hyvää siihen hintaan :( ) niin vastaava 2d ht on 2x kalliimpi.
    Hyvät yksilöt yleensä vaihtaa omistajaa ilman mitään ilmoittelua..
    Oli miten oli, niin osta aina niin hyvä auto kun rahoillasi saat, jousta vaikka tuosta 2dht vaatimuksesta....
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Taitaapi olla edelleen samalla omistajalla, jolle tuon möin. Maalaukset oli juu pääkaupunkiseudun ajoilta Radio City logoineen. Minä tein sitten tuon katon leopardimaalauksen pikkupäissään. Työnlaadusta kertonee hieman muunmuassa se, jotta lähes jokainen ohikulkija sai maalata apuna. Työkaverihan tuo kysäisi, jotta ''Maalasitte sitten mansikan mollukoita kattoon?'' :lol:
     
  14. janica

    janica 1st gear

    Oukkei. Ihan asiallisii vinkkei tullu. Oisko jollai laittaa enenpi kuvia tänne?
     
  15. tabs

    tabs Gearhead

  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Juu luulis Googlettamalla löytyvän. Taitaa olla yksiä harrastetuimmista Jenkeistä nuo laatikko Chevyt. Samassa joukossa Classic Chevyjen, '59 Cadilläkien ja Early Mustangien kans mitä haluttavuuteen tulee :)
     
  17. ViLU

    ViLU Gearhead

    Voit sä mun 62:sen kuskiks tulla... 8)
     
  18. janica

    janica 1st gear

    Google on selattu monta kertaa läpi plus linkkejä kuvien takanta. Pointtina mul oli kuitenki et jos tääl näkis kuvii millasii Impaloita on Suomen liikentees, ku noi Amerikan Impalat on kaikki täyden kympin autoja mitä esim googles näkee....
     
  19. 66monaco

    66monaco Gearhead

  20. janica

    janica 1st gear

    HIRVEITÄ HINTOJA!!! Ja ku toho lisää kaikki kulut ennenku ois Suomessa.

    Mikä tälläseen suosioon on taustalla? Esimerkiks just noi 59 Cadillacit, Classic Chevyt ja nää 63 & 64 Impalat? Mikä niistä tekee niin ihmeellisen, ja siks niin arvokkaan?
     

Kerro tästä muillekin!