Wanted: V8:n juttu 82-83

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TeeJii, 13.5.2009.

  1. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Oliskohan jollakin skannata juttu Turbo -Dodgesta (AAB-30)?
    Oli siis Coronet 71 ja olen huudellut täällä ennenkin auton perään.
    Äitee kun kippas mun lehtiarkistoni roskikseen, niin en voi ettiä ite :(

    Auton jäljet päättyy Lahden seuduille, enkä ole enää kuullut mitään. Aihe heräs taas kun yhden ex omistajan poika mainitsi ko. veheksen täällä hiljan...
     
  2. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Nyt löytyi itse lehti! Kiitos ystävälliselle OD -hahmolle. Tosin jos autosta löytyy vielä kuvia tai tietoja, niin kiitollisuudella otetaan vastaan. :D
     
  3. Capri2000GT

    Capri2000GT 1st gear

  4. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Tämähän se on kysymyksessä. Olis ihan polttavan kuuma kysymys mulle, löytyy sit elävänä tai kuolleena...
    Mieluusti näkisin edes hahmona :-?
     
  5. d-lowrider

    d-lowrider Gearhead

    Jos tästä ei ole kloonia olemassa niin samalta näyttänyt auto vaikutti Vantaalla Korsossa joskus 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa. Hieno auto oli jonkun aikaa rutattuna kerrostalon parkkipaikalla, jossa se eräänä päiväna paloi ainakin osittain. Omistajaa en tiennyt, mutta ennen kolarointia näin jonkun kerran liikkuvan. Voihan olla kuitenkin että joku on tehnyt samalta näyttävän laitoksen siihen aikaan.
     
  6. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Edesmennyt H.Salpa liikkui coronetilla 80 luvulla Turussa.Kaivelin kuva arkistoja ja sattumalta olin jäljittänyt samaa autoa 2001.kuvan takana sen aikaiset om.tiedot paikkakuntana Oitti ,nimiä en viitti tähän laitella.Oiskohan palanut...? toivottavasti ei.löytyisipä vielä tuossa Hottentotti kuosissa!?
     
  7. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Ei sulla kuvia siitä oo?
    Hittolainen, jos se on paalattu... :mad:
     
  8. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Paalaaminen tuntuu olevan oikea kansanhuvi suomessa, myös "harrastajien" keskuudessa, että...
     
  9. 660

    660 1st gear

    totta mutta ensin sitä pitää seisottaa ulkona niin pitkään että auto on toivoton tapaus ja sitten vasta paalata. myyntiä ei edes harkita :mad:
     
  10. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    paali

    moro paaliin lähtee täältäki maanantaina. yks farmari fordi. ja aspenin raato. kun ei kelvannu edes ilmaseks kellekkään , ni pakko saada pois nurkista. mut tosiasia on kyl se et välillä paalataan vähän liian hyviä autoja, :pinup:
     
  11. wege

    wege Gearhead

    Moron T.J !
    Seuraavan kerran kun sulta on joku V-8 tai muu harrastelehti hakusessa,
    niin kysyppä "naapurista". Lähes kaikki Suomessa ilmestyneet jenkkeihin
    ja mobileihin liittyvät lehdet tallessa -70 luvulta lähtien.
    Terv. Wege
     

Kerro tästä muillekin!