Ylimaalaus+ vähän töitä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Inlinee, 1.5.2016.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Joutessani ajattelin kysellä vähän suuntaa hintoihin ja onko omissa toiveissa mitään realistisuutta.

    Eli oma auto on pahasti auringon polttama, ja lakkakin on paikoitellen kadonnut. Sisäpuolelta maali kuitenkin melkolailla "priima", ja ulkopuolella koritöitäkin tosi vähänlaisesti, toinen takapyörän kaaren sisäpokkaus sisältää vähän bondoa, ja jotain lasikuituista/muovista keulapalaa täytyisi muutaman naarmun osalta paikata. Ainakin näin amatöörin silmin.

    Onko yhtään realistinen haave jos kuvittelee 5000e pintaan ( todelliset vauriot tietysti voi olla eri kuin tässä kuvaillut jotka tietysti nostavat hintaa- mutta kuvitellaan että noilla selvitään) saavansa ylimaalauksen auton päälipinnoille samalla värillä?

    Jotenkin olen päässyt myös käsitykseen että tulee liki samanhintaiseksi räpeltää itse pintoja, ja maalari korjaa, kuin antaa sen tehdä alusta loppuun asti itse. Ja halukkaiden maalareidenkin määrä ilmeisti kasvanee exponentiaalisesti kun ei ole itse räpelletty.

    Auto on "mid-size" 2dr coupe, 73-77 A-body GM.

    Kokemuksia, kommentteja?
     
    Muokattu: 1.5.2016
  2. BBC

    BBC Guest

    5000e. Tuo auto tontille kun lopetat ajot tältä kaudelta niin teen sen ylös tuolla hinnalla.
    +2vkoa ja saa hakea pois. Ruiskutan kaverin maalaamon uunissa, muut työt teen kotona.

    Saa olla enemmänkin peltitöitä, teen englishwheelillä, sikkikoneella jne paikat sinne minne tarvii ja tinailen saumat.

    Aulis
    auliz@kotinet.com
     

Kerro tästä muillekin!