Yyteri Twist Porissa 7-8-10.2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Queen, 4.10.2011.

  1. Queen

    Queen 1st gear

    Hyvää musaa, hienoja bändejä , kaksi päivää rautalankaa, beat- ja surf-musaa!!

    http://www.yyterintwist.fi/onstage.htm

    Jim Beat ja Jussi Haanpää, Jani & Jetsetters, Periferia ym. Loistava viikonloppu tulossa!

    Ette kehtaa olla tulematta... :)
     
  2. Queen

    Queen 1st gear

    :D Perjantai iltana alkaa :D
     
  3. Queen

    Queen 1st gear

    Tää se päivä on..... :D :D
     
  4. Käkö

    Käkö Gearhead

    Huh Huh, olihan hienot bileet eilen ehtoolla, Jim Beat ja Jussi Haanpää alotti illan ja hyvin alottikin, uusi tuttavuus oli Roadrunners jotka nuoresta iästä huolimatta yllätti ihan kaikki, sen verran hienosti soittivat :D

    Tänään bileet jatkuu... :D
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Periferia??? Siis tää tyttöbändi? Onks se vielä kasassa? Kuulin että hajosi? En ole nähnyt, mutta kuullut ihan pro jätkiltä että muijissa on munaa ja ne soittaa asenteellaa mitä ei joka nyky bändeissä löytymän. Kertokaa lisää jos tämä on se tyttöbändi Huittisista mitkä soittaa puku päällä missä tietty Slim Jim eli kapea Skraka??
    Ellis kerto mulle tästä. Onko samat tytöt kyseessä? Kertokee heti!
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo kyllä se oli ihastuksen paikka ku aikonaan kävi Periferia täällä Kajjaanin periferiassa soittelemassa. Hyvä jos ovat kasassa vielä! :pinup:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oujee, samat likat kyseessä, mä olin muutama vuas takaperin jossain rodimiittingissä Porissa ja siellä Periferia oli soittamassa, mä olin hieman varautunut ku Gremlin sanos et siel soittaa tytöt rautalankaa mutta kun perille päästiin ja pimut alko soittaa ni täyty todeta rautalangan näyttävän ja kuullostavan hyvältä... :D
    Eli osaa ne pimutkin veivaa...

    Eilisen illan saldo oli kyllä hyvä, Jani ja Jetsettersin keikan pilas kyl äänihemmo, nehän soittaa hyvinkin viihteellistä musaa mutta eilen ei oikeen saanu selvää mistää ku se heebo sääti niitä nappuloita liikaa vai olisko ollu siinä mixerissä liian monta nappulaa?
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ou jee! Yks niistä likoista on jopa sukua
     

Kerro tästä muillekin!