th350 turbiini lukittuu liian aikaisin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja K3ttu, 20.10.2014.

  1. K3ttu

    K3ttu 1st gear

    Eli kylmänä d:llä ajellessa laittaa turbiinilukon päälle jo jossain kolmenkympin vauhdissa. Kun on ajellut kakkosella jtn. viisi minuuttia, alkaa vaihtaa d:lläkin niin kuin pitää. Kokemuksia vastaavasta?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Venakoneistossa on paineaturi jota löytyy usealle eri paineelle eli nopeudelle. Jos se kytkeytyminen vaihtelee kylmänä ja kuumana niin öölinpainekin vaihtelee jostain syystä.
     

Kerro tästä muillekin!