Menikö lahjoitus kettulaan?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Seppä Leonardo, 28.5.2024.

  1. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Lahjoitin lasikuitukorin kotimaiseen projektiin eikä ole kuulunut mitään vuosiin.Lahjoituksen tarkoituksena oli saada se valmiiksi ja esitellä päättäjille.Tämä oli kriteeri lahjoitukselle.Mikäli projekti on keskeytetty,katson ettei lahjoitus ole voimassa.
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Toivottavasti asia selkenee. Siinähän ois vaikkapa FHRA näytön paikka.
     
  3. Olihan se aikamoinen rakennelma... ja tekijämies.
    Näitä tulee ja menee tulvan tai tuulen mukana.
     
  4. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    janiluo tykkää tästä.
  5. julmajari

    julmajari Gearhead

    Elämäntilanteet ja prioriteetit saattavat muuttua, usein ei toivottuun suuntaan.
     
    Chevy ´53 ja janiluo tykkäävät tästä.
  6. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Mä lahjoitin tuohon etuvalot ja eiköhän ne ihan oikeaan osoitteeseen menneet.
     
    Chevy ´53 ja janiluo tykkäävät tästä.
  7. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Olisi täältä kaikkien helppo seurata edistymistä.Kohta kymmenen vuotta ilman tietoa edistymisestä.Korihan on lahjoitettu ja viety haluttuun osoitteeseen tarkoitus näkyy noilla sivuilla.Eikä tarkoitettu jälleen myyntiin ennen projektin tavoitteiden täyttymistä
     
  8. supo

    supo Double Gearhead

    Ota mieheen yhteyttä eli voi asia selvitä,täällä turha nurista jos ei päivitystä ol uutta.
     
    Chevy ´53, janiluo, Isamu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Meni hyvään tarkoitukseen. Saatiin auto näyttelyihin ja hyvää keskustelua aikaiseksi. Vaikka kokonaan omavalmistetta autopuolella ei saatukaan läpi, niin rodien rakentelusäännöt saatiin ihan hyviksi.
     
    janiluo tykkää tästä.
  10. niin niin, ihan sama mitä on saatu aikaiseksi mutta missä on se romu johon ihmiset lahjoittaneet tavaraa?

    Onko se tuulihattu myynyt sen, osia tai käyttänyt niitä muihin "viritelmiin".

    Miten ne säännökset nyt on niin mainiot ja tänne voi laittaa ne ehdotukset mitä on virkamieskunnalle tehty + mitä on saatu aikaan.
    Mää oon justiin alkamassa tekemään ensimmäistä autoa ja olisi hyvä nyt kun on näitä asiantuntijoita ja muita "käden taitajia" linjoilla saada tietoa etten vaan tee mitään väärin tai huonosti
     
  11. Swinger

    Swinger Gearhead

    Eikö Aulis koskaan tuu tunnetta että on vitun vaikeaa olla noin hyvä kun sä oot ja samaan aikaan niin vitun vihainen kaikille?
     
    Stang_81, 64c10, paja1 ja 12 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Rebel_1996

    Rebel_1996 2nd gear

    Tuskin tulee. Onhan tämä valivali -setä aito ja oikea

    [​IMG]
     
  13. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Nyt jäämme henkeä pidätellen odottamaan monologia

    Minä olen rakentanut useita kymmeniä rodeja mutterista näyttelykuntoon useimmiten parissa kuukaudessa. Itse valanut keittiössä niihin lohkot omalta tontila löytyneestä malmista ja kromannut niiden puskurit pihasaunassa omassa kromaamossa ja kaikkien flyygelipintoihin oon itte tehnyt pohjat ilman grammaakaan kittiä. Oon ajanut niillä kaikilla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Yhdysvalloissa, Swasimaassa, Pohjois-Koreassa, Neitsytsaarilla ja Grönlannissa yhtäaikaa! Ja rodin perässä kulkee tarvittaessa sata jalkainen kiillotettu Airstreamer tai trailerilla kullattu etumoottoridragster jolla Elviksen faija ajoi Pomonassa enkat! Koskaan ei oo tarvinnu keltään kysyä neuvoa eikä pyytää palveluksia. Silti jokaisessa Suomen vähänkään palkitussa rodissa on puolet osista hoidetttu ja kiinnitettykin mun toimesta, koska tunnen kaikki Paavista Jay Lenoon ja saan tilattua vuorokaudessa Atlantin takaa kontillisen Ardun Hemejä kotipihaan jos haluan. Tehkää perässä!
     
    Stang_81, paja1, Poni -69 ja 17 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Kuinka olisi tämän projektin siirtäminen jonkun toisen henkilön tehtäväksi.Perheellisellä on varmaan muutakin tekemistä.Kyllä nykyiseltä vetäjältä on mennyt paljon aikaa ja aineita tuohon pisteeseen saamiseksi,sitä ei kukaan voi kiistää.Olisi hienoa nähdä valmiina.Omat suunnitelmat jäivät toteuttamatta kun lakeja ja määräyksiä oli jarruttamassa .Kuten eräs naiskansanedustaja,euro parlamentikko totesi minulle:Sinun kannattaisi mennä tekemää ruotsiin näitä koreja ja runkoja.
     
  15. Swinger

    Swinger Gearhead

    Mitä sä kyynelehdit täällä asiaa, ole suoraan yhteydessä nykyiseen tekiään jos noin kovasti harmittaa projektin kesto.
    Tai otat projektin itsellesi ja soitat auliksen apuun ni johan alkaa varmaan tapahtumaan..
     
    Isamu tykkää tästä.
  16. skipi56

    skipi56 3rd gear

    En yhtään ihmettele jos seppää harmittaa ei noita koreja ihan huvikseen lahjoittella, liki 20v työn alla huh huh.
     

Kerro tästä muillekin!