Mikä autonosturimalli on paras?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja theloial, 18.3.2012.

  1. export

    export 3rd gear

    n. 300€ halvemmaksi tuli mitä suomalaisilta jälleenmyyjiltä saa vastaavan nosturin.
     
  2. jnj

    jnj Gearhead

    Mistäkös 2500€:lla tommoisen saisi? Talvella niitä etsin ja silloin halvin vastaava mitä vastaan tuli oli 3200€ + kotimaan toimituskulut.
    Ja samaa hintaluokkaa edelleen, mitä olen katsellut.

    JJ
     
  3. jnj

    jnj Gearhead

    Ja itse itselleni vastaten. 2650€ näyttäs ainakin kotimaassakin nyt kaupattavan + toimituskulut. Eli ei tuolla Kiinan tilauksella nyt hirveitä säästä, mutta kaikki nyt kuiteskin kotiinpäin.
     
  4. export

    export 3rd gear

    Sitä hintaluokkaahan ne on täällä, pinta-asennettavat hieman kolmen tonnin pääle. Yhden firman kautta tällä hetkellä 2500€ varastossa jäljellä oleva yksilö.
     
  5. umpio

    umpio 3rd gear

    _En ole myyjä, enkä edes tunne koko jamppaa_ mutta täällä olisi myynnissä 4 pilarinen 4ton. ja välikevennin 2ton. Stenhöj. Ostakaa joku tarpeeseen; itse ei pysty koska perse on rectumiin asti auki :oops:
     
  6. 2103jm

    2103jm 3rd gear

    Tuo olis mun jos olisi vähän lähempänä.
     
  7. konty

    konty 3rd gear

    Edullinenhan tuo on , mutta lattiaanupotettava ei käy mulle mitenkään
     
  8. kapa

    kapa 3rd gear

    Ei tota tarvi upottaa jos ei halua.
    Ei oo pahan hintanenkaan.
     
  9. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Jokaisen asentajan unelma, 1-pilarinostin joka tulee auton alle. :rotfl:
     
  10. ama

    ama 3rd gear

    Ostin tossa käytettynä stenhoj maestro 2,35/2,50 kaksipilari nosturin. Vähän ihmetyttää toi lattiaan kiinnitys ,kun asennusohjeessa käsketään käyttää M12x115 kiila-ankkureita. Oli oikein nimetty hiltin ankkuri jota pitää käyttää ja niitä kävin ostamassa. Ens viikolla näkee miten käy :eek:
     
  11. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear

  12. speedy

    speedy Double Gearhead

    Nosturikuume potree täälläkin,ja tuollaista ittekkin ihmetelly, ei puutu kuin rahnat.
     
  13. urho3

    urho3 Gearhead

    löytyy tuolta myyntipalstalta 4 pilari nostin allekirjoittaneelta.
     
  14. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear


    Saa kuulemma rahotuksella, kysyin sähöpostilla :) 09.02.13 arvion mukana varastossa nostimia.

    Mun mielestä noilla käytetyillä aivan törky hintoja. 20 vuotta vanhoilla romuilla 1000-3000e.
     
  15. urho3

    urho3 Gearhead

    onkohan nyt kannataavaa ostaa se kiinalainen nosturi rahoituksella kun halvemalla saa ihan merkkinostureita.ei sillä ihan toimivia pelejähän ne on mutta kun parempiakin saa halvemalla.esim lattiavapaita stenhoj nostureita kaupataan järkiään 1000-1500 kunnosta riippuen ja siitäkin huolimatta ne on joka suhteeltaan parempia kuin kiinanpelit.jaa että mistäkö tiedän,itellä tällä hetkellä 4 erilaista nosturia,kaikki ostanu käytettynä ja erittäin hyvin toimii.ja laatu merkeistä saa melkein aina omansa jos myy pois.
     
  16. tabi

    tabi Gearhead

    meillä oli edellisessä kimppa tallilla (ensimmäistä erää) tuollanen ainuut asiat mistä sanottavaa lasku nappi hajos (uusi osa löyty) kiilat millä se piti kiinnittää vaihdettiin "vahvempiin" öljy piti olla mineraari vaihdeltava ja meillä laitettiin syntettinen asiat mitä sille muuten tehtiin oli perus huoltoa :wink: koe ponnistus ha vanillaa 3*100kg hyppijää kesti toimi monta vuottaa sekalaisessa käytössä hyvin
     
  17. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear

  18. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    hyvin toimii,ei valittamista,ja matalakin auto mahtuu,ostin elekmalta,ainut modifiointi oli hydrauliyksikön siirto pylvään takapuolelle,mahtuu ovi c3500 aukeamaan paremmin.
     
  19. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Varoituksen sana,olkaahan tarkkoja noitten nostureitten kanssa.Minulla tuli tänään auto alas Stenhöjltä kun toisen puolen nostomutteri petti,ei ollut vielä onneksi lähdön aika.Turvamutteria ei sitten ilmeiseti ollut koska mikään ei alastuloa jarrutellut.Omaa tyhmyyttä ettei ollut tullut tarkastettua laitetta,seuraavan nosturin kyllä tarkistutan tai sitten ostan uuden kun kerran sai toisen mahdollisuuden.Kyseessä oli yhdellä moottorilla oleva 2-tonnin malli,jossa on se ketjukotelo lattiaa vasten.Jos joku tarvitsee varaosiksi tai pihakoristeeksi voi laittaa yv:tä,meille se ei enää käyttöön tule.
     
  20. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Huh,hyvä että ei pahemmin käyny!!! Juu,ei noiden kanssa parane pelleillä.
     

Kerro tästä muillekin!