Ford Bronco JGG-23 Runkonumero?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja valiantti92, 14.5.2014.

  1. valiantti92

    valiantti92 1st gear

    Jos joku on sattumoisin omistanu kyseisen tuotteen ja sattus tietämään, että missä kohti tuossa on ollu runkonumero, nii oispa hieno juttu. Jäi leima saamatta ja katsastusmies sano, että pittää löytyä edes joku kirjain tai numero, että voi muutoskatsastaa uudelle paikalle.
     
  2. jonetap

    jonetap 3rd gear

    Ei siinä välttämättä ole koskaan ollutkaan, itse jouduin meisteillä hakkaamaan omaan Broncooni. On kovaa ainetta noi runkoaisat.
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No jos on suomikilpinen, niin taatusti on rungossa valmistenumero ollut, sehän on tärkein katsastusvaruste....
     
  4. valiantti92

    valiantti92 1st gear

    Joo, kyllä siinä varmaan on ollu, vissiin ruostunu pois. Se uudelleen naputtelu ei ois ongelma, vaan että kun ei hyväksy katastus inssi sitä jos ei näy sitä alkuperästä o_O
     
  5. mase

    mase 1st gear

    Minkälainen Bronco kyseessä, mulla oli joskus aikoinaan ruskea -84 Bronco josta oli kanssa runkonumero kadoksissa. Numero löytyi lopulta oikeasta runkopalkista takapyörän (!) kohdalta. Oli numeron meistäjällä ollut mielikuvitusta paikkaa hakiessa. Kyllä se numero, tai niiden jäänteet sieltä löytyy kun tarpeeksi hakee ja teräsharjaa kuluttaa, sitten jos auto on juuri massattu niin haastetta on hiukan enemmän.
     
  6. valiantti92

    valiantti92 1st gear

    89 On vuosmalliltaan. Joo näin minäkin oon käsittäny, että yksityisten maahantuomissa se voi olla missä tahansa kohti runkoa.. Kait se pittää jatkaa etsintää.
     
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  8. G20

    G20 Gearhead

    Muutamissa ameriikan F150 Fordeissa mihin oon törmänny on ollut konehuoneen puolella vasemman runkoaisan päällä, hiukan siistimpi paikka kuin pyöränkotelo säilyy edes vähän paremmin.
     

Kerro tästä muillekin!